Latoy bedankt Navy!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 18:52

he latoy en navy,

mooi verhaal van jullie. mmm ik stond de hele dag lekker in het land. ik ben namelijk al aan die vakantie begonnen die ilonka ook heeft. ilnok hierbij een vakantiegroet van mij, het was vandaag zonnig en het eten is hier heerlijk Lachen)

Latoy jammer dat je het net gehaald hebt, ach volgend seizoen maar weer. kom je dan ook weer in kl3 lopen. ik vind het ook echt lopen, althans soms rennen (als ik wat harder mag)

navy, geniet van je uitgereden km, ik zie je naam straks ook wel in de 500 km award (of ben je daar nog niet)

iederen prettige vakantie, Ucky

Geniet van de dag



gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:06

mmm, geloof alles in 2002, alle wedstrijden, maakt niet uit welke klasse. maar euhh het baasje van plinka houdt deze standen bij.

zullen we kijken of we per gereden km een wortel kunnen krijgen, dat zou een groot feest zijn zeg. kunnen al mijn paardenvriendjes op stal ook meegenieten want zoveel wortels lust ik niet.

Geniet van de dag

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 13:34

mmm, 3 uurtjes. wij moesten vorige week met die regen ook naar binnen. na ja, ik kan best in de regen staan, maar die nasir moet dan naar binnen en ik ook. baasje was hard aan de studie en de pensionhoudster vond het zielig, ik ben pas zielig als ik binnen sta. ik kom uit noorwegen, dan kan ik heus wel wat hebben. En nasir heeft een extra blauw ding om voor de warmte... heb nasir maar op zijn kop gegeven en samen afgesproken dat hij maar dikke benen moest krijgen, daar zijn ze nogal gevoelig voor hier Knipoog dus nu staan we weer lekker in het land. veel leuker, voor zolang het land het nog aan kan..... dan zijn wij ook weer gedoemd tot dat stomme hok en mag ik ook maar een paar uurtjes naar buiten

Geniet van de dag


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers