[Endurance] Wanroij! Hoe was het?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:41

Het was KOUD. HEel erg koud. Maar het was heel leuk en super georganiseerd.

Wat mij opviel was dat veel mensen koelden. Zou ik zelf niet gedaan hebben in dat weer en later bleek ook dat de dierenartsen dat gezegd hadden. Verder kreeg ik al spontane spierverkramping bij het zien van de binnenkomende combinaties die spontaan gezellig begonnen te kleppen maar de flink dampende achterhanden niet met een deken bedekten Verward . WE zullen het maar op de onwetendheid houden.

Verder twee idioten meegemaakt. 1 die zijn eerste wedstrijd gillend en in rengalop startte. En natuurlijk een 'ouwe' bekende Haha! die zich ook niet kon beheersen Haha! .

Zat Jantien ook op de NRPS stand? OMG, en ik heb daar staan kleppen. En 's ochtends eerst met Jantien en heb haar daarna niet eens meer herkend Verward Bloos sorry Jantien. Ik ben ook zo slecht in het onthouden van namen bij gezichten. Is echt niet kwaadheid hoor.

Verder was het erg leuk. En ik heb het ook koud gehad hoor Cody Haha!

'Paint' it 'Black'



Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:48

Ik heb Jantien 's ochtends gezien dus ik weet wel hoe ze er uit ziet. Dat maakt het zo erg want dan heb ik dus bij de stand er helemaal geen rekening mee gehouden Haha! Nog zitten kleppen over dressuurwedstrijden en de haat en nijd erin. Dat ik het best wil maar niet met die sfeer enzo. En al die tijd niet bij stilgestaan Haha!

Ik heb me beheerst bij Goedhard. Nou ja, het was dat die handschoenen al verkocht waren Haha! . Maar heb nu twee boeken over Centered Riding en Ttouch meegenomen Haha! .

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 08:26

Wat is een pufferpad?

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 13:38

Oh zo. Ik heb de Polypad maar met endurance valt ie me tegen. Raak zweet zich een ongeluk onder dat ding. Hele vlokken druipen eronder vandaan. Dus ga ik voor de sjabrak van podium speciaal voor de champion.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:45

Maar die 'andere' krijgt wel weer een klacht aan zijn broek. Hopelijk volgen meerderen het voorbeeld zodat we deze wat minder verse appel gauw kunnen vergeten en gezonde appeltjes overhouden.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 09:59

Ja maar die podiums die ik gezien heb zien er toch wel degelijk uit hoor. En zijn ook in leuke kleurtjes Haha!.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 13:00

Ik heb Belinda al gemeeld dat ze naast mijn keus blauw hoofdstel met gele bitstukken en gele teugels ook even de omgekeerde versie moet meenemen. Dus geel hoofdstel met blauwe bitstukken en blauwe teugels en felgele martingaal Bloos

Ach, wat zal ik zeggen.

Ja ik vind het een hip hoofdstelletje van je Arwen. Staat hem mooi.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:58

Met die helmen zitten wij nog te mieren. Je kan er niet zomaar alles opspuiten want het schijnt de veiligheid van de helmen in gevaar te brengen. Inmiddels een linkje gevonden van een bedrijf die dat wel veilig doet maar wat dat kost.... Verward

Ik heb nog geen logo. Moet nog wat bedenken. Maar hoe?>

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 17:26

Ja daar zat ik aan te denken inderdaad. Ben er alleen nog niet uit of het de arabische vertaling of toch de engelse wordt Lachen. Ben niet zo'n goede tekenaar en heb ook geen zin om geld uit te geven (voor de verandering eens). Haha!

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 08:33

Eeeeh Vippie, hoe leg ik dit nu subtiel uit Verward. Het lijkt wel een beetje dat logo van die mobiele dienst Haha!

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 11:41

Wees wel even voorzichtig met het woordje T-team. Dat kan nog wel problemen opleveren misschien met de TTeam methode.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:15

Evert en Faas
Die gaan als een haas.
Zij laten zich niet jagen,
zullen hun paard niet overvragen.
Altijd naar hun zin,
TO FINISH IS TO WIN!!!!!

JEEEEEUUUUUUUUUJJJ

Wij gaan gewoon blauw/gele cheerleaders ritselen Haha!

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 21:01

ArwenLune schreef:

(helaas heb ik ook een paard waar alleen maar peperdure zadels op passen. Brede schouders + flinke schoft is blijkbaar heel bijzonder... Stomme snob-knol, dat is het.)


Dat zou ik ook zeggen hoor als ik graag luxe wil Knipoog

oliebol, dat zeg ik eigenlijk ook Haha!

'Paint' it 'Black'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers