[endurance] BELANGRIJK: LEES DIT EVEN!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 10:55

Vippie: naast de weerstand tegen de startkaart (die bij mij niet in zulke grote mate bestaat, maar goed) is er vooral weerstand tegen de wijze waarop, en dat afmelden gaat vooral om het feit dat de KNHS nu dus iedere *gelegenheidscombinatie* een kaart in de maag splitst.
Stel ik zou 1 keertje op het paard van een ander starten, eenmalig, dan zou ik daar hup, ongevraagd en onaangekondigd de start-kaart rekening van krijgen. Omdat de KNHS zomaar aanneemt dat ik dat paard vaker zal gaan starten, en dus maken ze maar vast een startkaart aan.

DAT is waar de schrijfster kwaad over is, en met recht. Je hoort op z'n minst een aankondiging a la "je bent dit seizoen gestart met dit paard, wil je een startkaart voor '04 aanvragen voor deze combinatie?" te krijgen.

Bovendien zullen er mensen genoeg zijn die gewoon nog niet weten of het volgend seizoen wel gaat lukken met starten (ik daaronder) en die zelf willen beslissen of en wanneer ze dat ding aanvragen. Vind ik ook niet meer dan logisch dat de leden hier zelf hun controle over houden.


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 13:06

Ik ging er even vanuit dat dit allemaal niet geldig was voor niet-DER leden, klopt dat? Ik wil pas per '04 lid worden en zal dan ook wel een startkaart aanvragen, maar ik ga er vanuit dat ze er niet al eentje voor mij aanmaken. Of weet iemand anders?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 16:08

Voor mijn gevoel weet KNHS zich maar nauwelijks te herinneren dat er ook nog Endurance *is*, het personeel in ieder geval...dus ik ben wel benieuwd of dit antwoord nu een dressuur, spring of endurance-gericht antwoord is... Het blijft een raar verhaal, en ik ga er ook van uit dat de schrijfster van het oorspronkelijke bericht zeker van haar zaak was toen ze alarm sloeg. Voor je eigen combinatie vul je misschien 'per ongeluk' iets in, maar dat doe je niet voor een gelegenheidscombinatie. 't zal mij benieuwen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 19 bezoekers