Endurance Wanroy, wie waagt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Endurance Wanroy, wie waagt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 20:58

Goed, we hebben het grote besluit genomen.. We starten toch klasse II (=74 km.....) in Wanroy. Dit willen we echter in een tempo doen wat VER onder Navy´s tempo ligt (denk aan 10 km/u). Ik ben dus benieuwd wie nog meer gaan rijden, in welke klasse en met wat voor tempo.. Misschien kan ik meeliften om Navy op die manier wat beter bij me te kunnen houden? Ze loopt zodanig snel dat ze na de vetgate gewoonlijk weinig fanatisme meer heeft om nóg een keer zo´n stuk te lopen. En op 74 km wil ik dat risico absoluut niet nemen..

En voor degene die ook van ver (of in elk geval langer als anderhalf uur moeten reizen) komen; blijven jullie overnachten en zo ja, waar? Op het terrein zelf mag niet gekampeerd worden.

Veel vragen dus; ben benieuwd Haha!

Groetjes (een nu al zenuwachtige -wat een pokke end) Mandy

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:04

Ik ben natuurlijk weer zo'n twijfelgeval dat zich nog steeds niet ingeschreven heeft....ik denk dus dat ik ook maar niet ga starten, maar ja...mij kennende Knipoog
Ook ik zou eventueel ook ergens moeten overnachten....

Ik wens jullie in ieder geval vast veel succes. Als ik ga starten zal dat namelijk wederom een klasse I zijn, gezien ik 74 km. wel erg ver vind als eerste klasse II wedstrijd Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:24

Zelf doe ik niet mee, maar als jullie er wel zijn, zal ik jullie vast wel zien. Ik help namelijk als vrijwilliger op de vetgate. Holten was dus toch niet helemaal mijn laatste wedstrijd van het seizoen. Knipoog

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:59

Wij zijn er ook, ik wil ook erg rustig gaan, ook zo tusssen de 10 en 11 km per uur, ik wil em nl graag uitrijden!
Wij proberen ook de klasse 2, best ver hoor!
Latoy heeft een stal op het KNHS centrum, en mijn grooms en ik slapen op een camping in een trekkershut, ZONDER VERWARMING...dus vroeg onder de wol !!
Ennuh Karin, leuk je te zien!! Ben je gestrikt door de organisatie???

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:15

wij doen mee Haha! Klasse I, 37 km *LOL* als onze endurance doop, dus wij wagen ook *LOL* We wonen op een drie kwartier rijden, dus dat is geen probleem.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 07:23

Nee helaas, ik heb afgezegd, zowizo zit ik zelf nog in het gips en we hebben een qua trainen belabberde 6 weken achter de rug, Tjo is aan dr winterstop begonnen...
Heel veel succes daar en doe je best!

Matchpoint

Berichten: 19
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:20

Helaas kan ik niet meedoen, maar ik wens iedereen heel veel plezier!

Op naar het volgende seizoen en daar ga ik meerdere wedstrijden starten. :)

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 12:04

Mirjam, ik heb me ook nog niet ingeschreven.. Bloos Ik doe hem over een minuut of 10 op de bus, en heb een mailtje naar de organisatie gestuurd of er nog plek is. *duimduim*

Ik ga ook puur voor het uitrijden, 74 km is toch heel wat anders als 60. Stomme vraag, maar aan hoeveel geld moet ik denken om zo´n hutje en stal te kunnen krijgen?

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:19

hi mandy,

kosten voor de stalling staan vaak bij de wedstrijdgegevens beschreven. en als je bij google de zoekopd. trekkershutten intikt krijg je veel info over trekkershutten. zijn vaak dezelfde prijzen.

ik ben zelf niet van de partij, had graag gereden daar maar ik heb de dinsdag na wanroij een balenagrijk tentamen. dus ben dat weekend opgesloten met mijn boeken...

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:32

Helaas zijn er geen stallen meer te krijgen, ik werd zelfs al door Suzanne Pen gebelt of ik echt kwam omdat er ineens minder stallen beschikbaar bleken dan van te voren was afgesproken, gelukkig had ik al heel vroeg gereserveerd en heb ik toch een stal!
Die trekkershut was geloof ik iets van 40 euro, wij slapen er met z'n drietjes! Als je meer info wil hebben over die hut wil ik het voor je opzoeken!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:48

Zover is het toch niet vanuit Amersfoort? Ik denk zo' n 100 km, dus iets van 1,5 uur? Ik weet natuurlijk niet hoe laat je moet starten, maar ik ga dit weekend naar Bathmen (ook 1,5 uur) en moet er al om half 8 zijn Bloos!

Maar wel heel veel succes in ieder geval!! OK dan!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:55

Wij zitten op de start/finish. Dus zien jullie gaan en komen.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 13:37

Ik rij mee op Vaskur!
Klasse 1 natuurlijk. Tonkie en ik rijden samen....

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 13:45

Ik ga ook starten 37 km zijn been is nu weer goed zou katwijk ook doen maar helaas had hij een paar dagen ervoor een dik been. Vanochtend getraind heerlijk langs het strand! Wij willen ook gaan overnachten voor ons is het nog verder denk 2,5 uur. Ga zo even op het internet speuren naar overnachtingsmogelijkheden.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 12:03

Hee Navy, nog een stal gevonden?

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 12:13

God, drukdrukdruk.. Heb bijna te weinig tijd om te Bokken Boos! Nog niks gevonden inderdaad, maar mijn vader heeft laten weten dat hij het geen probleem vindt om om 4 uur uit zijn nest te moeten.. Het is inderdaad 1,5 uur rijden ongeveer, de massastart is om 9 uur, ik wil er dus rond half 8 zijn. Dat betekend om 6 uur wegrijden van stal, en dus om kwart over 5 thuis weg.. Maar, het rijden opzich is niet het probleem, naar Holten bv. reden we ook 1,5 uur, alleen is het nu natuurlijk een stuk kouder en ben ik bang dat ze iets stijf van de trailer komt. Goed, dan maar wat langer stappen..

Sterkte met leren Gerritje.. Ik zal aan je denken Lachen

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:08

Ik doe denk ik toch niet mee. Wij moeten 2 uur met de trailer. Bovendien krijgen anderen dan ook eens de kans om in de prijzen te vallen Knipoog

Maar ja....ik blijf een twijfelaar, dus....na Wanroy is het officieel dat ik niet gestart ben Schijnheilig
Allemaal veel succes gewenst!!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:14

Westernfreak schreef:
Ik doe denk ik toch niet mee. Wij moeten 2 uur met de trailer. Bovendien krijgen anderen dan ook eens de kans om in de prijzen te vallen Knipoog

Maar ja....ik blijf een twijfelaar, dus....na Wanroy is het officieel dat ik niet gestart ben Schijnheilig
Allemaal veel succes gewenst!!!


dat moet ik zondag ook naar Bathmen Knipoog

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 18:39

Westernfreak schreef:
Ik doe denk ik toch niet mee. Wij moeten 2 uur met de trailer. Bovendien krijgen anderen dan ook eens de kans om in de prijzen te vallen Knipoog


Zozo.. wat wedstrijdjes goed uitgereden en we worden meteen arrogant?? Knipoog Navy heeft ook een nette lijst hoor Knipoog Grapje..
Ik begrijp je wel, je hebt algauw het tempo, zeker met een Draver, en de conditie is er ook, dan gaat winnen gewoon makkelijk. Ik blijf er wel bij dat ik absoluut niet voor de prijzen rijd, en ik hoop dat 99% van de mede-combinaties dat ook niet doen.
Ik rijd liever een klasse II uit met goed gevolg en een tempo van net 10 km/u dan dat ik een klasse I win door alleen in te houden.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:26

Precies Navy! We spreken dezelfde woorden!!!!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 21:34

Ik ook hoor!!! Ik rijd absoluut niet voor de prijzen! Ik denk dat niet alle combinaties daar hetzelfde over denken als je sommigen hoort tijdens een wedstrijd.
Als ik voor de prijzen zou rijden, bleef ik wel in klasse I.
En Salty en ik zijn de klasse I inmiddels gewoon ontgroeid....als je af en toe moet stappen om niet te snel binnen te komen en je paard kijkt nog superfris na de finish, dan is het tijd om er een stapje bij te doen.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 21:38

En daar heb jij dan weer gelijk in!!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 21:42

Bovendien hoop ik niet dat jullie die opmerking van mij serieus opvatten, want zo bedoelde ik het dus absoluut niet!
Er staat natuurlijk niet voor niets een knipoog achter Lachen
Laatst bijgewerkt door Westernfreak op 18-10-03 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 21:43

Dat dacht vast niemand hoor, westernfreak!!

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:49

Westernfreak schreef:
Ik ben natuurlijk weer zo'n twijfelgeval dat zich nog steeds niet ingeschreven heeft....ik denk dus dat ik ook maar niet ga starten, maar ja...mij kennende Knipoog


Laat je het mij dan wel op tijd weten?? Wil dan wel mee natuurlijk Knipoog.