EK Endurance gaat van start (morgen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

EK Endurance gaat van start (morgen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 17:29

Dames en heren endurance liefhebbers: Het EK Endurance wordt morgen verreden. Tenminste, dat begrijp ik uit de officiele website: http://www.sporthorseshow.com/competito ... index.html
Ik hoop nog wat insiders te kunnen polsen hoe het met de Nederlanders gaat (vandaag was voorkeuring en dus zou bekend moeten zijn wie er allemaal aan de start komen) en hopelijk weten we morgenavond ergens wie waar geëindigd is.

Zet hem op en duim voor de Nederlandse équipe! OK dan!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 18:20

Ik had dat hele andere topic niet gezien *schaam*. Misschien een idee om dat andere topic vooral voor de Eventing te houden?
Iig is hier de startlijst te vinden http://www.sporthorseshow.com/event_200 ... esults.htm mijn voorspelling is dat er een Al Makhtoum gaat winnen. 't Zijn er maar liefst een stuk of 4/5, en die vertegenwoordigen toch de wereldtop op endurancegebied (in Jerez won Makthoum jr geloof ik met zo'n 16 km/h).
Terrein & weer weet ik nog niets van. Als het veel geregend heeft of gaat regenen, dan wordt het een superzware tocht. Laten we hopen dat het terrein redelijk te doen is. De snelheden zullen dan wel een stuk hoger liggen, maar het is toch aangenamer voor de paarden.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker