eerste klasse 3, (onnodig?) teruggetrokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 11:42

sas, heb je gisteren niet echt meer gesproken na de wedstrijd. Maar waarom heb je haar terug getrokken? Weet dat z eniet lekker liep maar wild eje de gok niet wagen? Of was ze echt kreupel? Nee toch?

Geniet van de dag



gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:56

Hi Sas,
eensgelijk. Uck en ik vonden het ook leuk. Kunnen volgend seizoen wel een keer samen trainen in de bossen bij jullie.

Hte is altijd lastig, neem je de gok of loopt ze zo dat ze zeker afgekeurd wordt. De ene wedstrijd zijn ze heel streng, andere is er wat meer coulance en gaan paarden door die op een andere wedstrijd eruit zouden liggen.
Ach, je hebt de km in de benen. Paard is verder goed dus volgende keer beter toch?

Ik ben vandaag trouwens wel moe. Uck niet.....mmmm hij heeft toch al het werk moeten doen. Komt denk ik doordat we pas laat weg reden van het terrein en ik heb nadat ik Uck heb thuis gebracht vippie nog even bij haar opa en oma gebracht.

Geniet van de dag

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:22

ja het klets clubje splitse al snel. Maar dat was wel een verstandige keuze. Uiteindelijk zijn we weer een keer gesplit. Moet kunnen. Je rijdt met je eigen paard en weet zelf altijd wat het beste voor je beestje is. Is dat een wat lager tempo (of sneller) dan moet je dat gewoon doen.
Maar laten we inderdaad eens op de postbank komen trainen. Zullen we voor Katwijk een trainingsrit doen?

Geniet van de dag


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker