Endurance Katwijk Klasse I:Wie start ook?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 18:05

Als knollebol weer op conditie is doen wij ook mee Lachen. Voor ons is het bekend terrein dus geen probleem.

Bubbels, anders kom je toch gezellig een keertje langs met Baduh om alvast wat terrein te verkennen? Ergens in september ofzo?



Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 14:05

Bubbels: als je wilt kun je nog steeds bij ons langskomen om 'terrein te verkennen'.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:05

Jammer is dat. Ik zou ook graag een middagje gaan 'trailerplukken'. Haha!.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 14:24

Vandaag een echt serieuze trainingsrit gedaan. 18,4 km afgelegd, gemiddelde snelheid 8,4 km/u. Veel gedraafd vooral.
De trainingsmaatjes (ruiters) waren na afloop meer afgedraaid dan ik dus qua conditie zit ik al goed Haha!. Nu Kevje nog Lachen.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:43

Overigens is de minimale snelheid in Katwijk voor zowel de klasse 1 als de kennismakingssnelheid op 8 km/u gezet. Ik denk vanwege het zware terrein in de duinen.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 23:15

De inschrijving is weg en het geld overgemaakt. Vriendlief is alleen even kwijt of hij zich nu voor de kennismakingsklasse of voor Klasse 1 heeft ingeschreven Haha!.

Maakt verder niet uit. Het is de eerste keer, knollebol is in prima conditie. Doel is inderdaad lekker uitrijden en de volgende dag nog steeds een fris paard hebben dat lekker met je mee wil voor een ritje.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 23:31

Oh mooi, hij is nog geen lid van de DER dus hij rijdt de kennismakingsklasse . Bedankt voor je duidelijke uitleg Lachen.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:29

Vippie"]
[quote="Apple schreef:
Oh mooi, hij is nog geen lid van de DER dus hij rijdt de kennismakingsklasse . Bedankt voor je duidelijke uitleg Lachen.


Katwijk kent geen kennismakings klassement, als hij de rit goed uitrijdt en hij wordt daarna lid van de DER telt zijn rit gewoon mee. Denise heeft nl hetzelfde probleem dus had het ff nagevraagd bij de organsatie....
[/quote]

Oh mooi Lachen . Soortgelijke regeling was er vorig jaar ook, dus daar hoopten we al stiekum op.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 09:19

Ik zag gisteren op de vrijwilligerslijst dat ik al om 06:00u 's ochtends wordt verwacht op het terrein Ziek.

Dat wordt een lange dag Haha! .

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 10:26

AnneOmie schreef:
Maarre drijfzand Verward ligt dat ook op de route Verward Hoe kun je dat herkennen Verward


Drijfzand, als dat er is, dan is dat er vooral tussen Katwijk en Noordwijk. Meestal als het net afnemend tij wordt en vaak als het erg hoog water is geweest of de dag ervoor heeft gestormd. Bandensporen hebben ook de neiging vol te lopen met een soort 'drijfzand'.

Het drijfzand is vaak tegen de waterlijn aan en het is vaak voldoende om net 1 meter van de vloedlijn af te rijden.

Overigens hebben de meeste paarden enorm goede drijfzanddetectoren dus dat loopt wel los Haha!.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:16

Dan weten jullie meer dan ik. Staan de startnummers op een site oid of heb je die thuis gestuurd gekregen?

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 23:34

Mijn boekje was in mn kastje op stal gestoken Haha!. Dus die kwam ik vanavond pas tegen.

Paard en vriend zijn nummer 128. Geloof dat ze nu samen gaan rijden met nummer 121 en 49 (weet niet of die nummers kloppen, zijn iig een Tinker en een Welsh).

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 10:19

Dan sta je toch wel op de lijst? Ik heb ook een hele lijst van de kennismakingsklasse ontvangen en daar heb ik jou ook op zien staan Lachen.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 23:12

Ik sluit me aan bij Arwen Haha!. Paarden die voor het allereerst op het strand komen zijn meestel wat overdonderd door de ruimte en makkelijk te rijden (pas ongeveer de derde keer gaan ze wat spoken en kijken of ze hard mogen Haha!).

Paarden die bij een vorig baasje mochten racen op het strand zijn wat dat betreft een stuk moeilijker te rijden en te heropvoeden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers