Derde Fjord klasse III startgerechtigd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 10:58

Hoi Annalynn Leuk verhaal. Bedankt dat jullie ook gingen stappen en langzamer rijden toen ik aangaf dat ik het rustiger aan wilde doen met PLinka. Als jullie door hadden gewild dan was dat ook prima geweest. En achteraf gezien was Plinka prima in orde als je met een hartslag van 52 over de finish komt. Ach de baas is een beetje te voorzichtig.


brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 13:44

Hoi Annalynn,

Jullie gingen toch ook rijden in Wittelte? En dan weer klasse II? Voor mij is het best ver weg om de trailer daarheen te sleuren maar als jullie nog een extra groom kunnen gebruiken wil ik me hierbij alvast aanbieden. Neem ik lekker min tentje mee en heel veel liters water en kom vrijdag alvast die kant op. Lijkt me erg gezellig. Kaartlezen gaat me redelijk af kan ik louis een beetje ontlasten.

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 07:18

Ik ga merijden in Kootwijkerbroek en tussendoor ook nog eens naar de keuring met Plinka en proberen L-springen te halen bij het stamboek. Genoeg te doen dus.

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 07:47

Ik kom gewoon vrijdag avond naar Wittelte en dan kijken we daar wel even waar ik me nutig kan maken. Ik zal mijn auto alvast volladen met water just in case.

Ik heb nog een kaart van vorig jaar (kl I en II) is de route hetzelfde gebleven? Is de route van klasse III erg anders.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 0 bezoekers