endurance lage vuursche ,help

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

endurance lage vuursche ,help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 13:28

20 July ga we meedoen met de endurancewedstrijd in Lage vuursche met onze fjordjes. Maar nu blijkt dat iemand die ons zou groomen/helpen niet kan. We gaan daar starten met twee paarden een in de kennismakingsklasse en ik in klasse II en met een groom wordt dat wat moeilijk.
Wie o wie zou ons willen helpen.
Misschien dat iemand die van plan is een rustige kennismakingsrit te rijden zin samen te rijden en dan twee paarden kan groomen????

In ieder geval alvast bedankt.

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 20:19

hi brig, ik zal even vragen of ene van mijn vriendinnen zin heeft om mee te gaan en jullie te helpen.

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 15:53

Zijn dat die dames die ,toen we naar Holten gingen, helaas niet meer in de auto pasten?
Trouwens is de glimlach van oor tot oor al een beetje vervaagd? Volgens mij blijft dat nog wel even hangen na zo'n superdag in Ermelo.

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 09:17

Gisteren maar even iedereen bij elkaar geroepen en erop gewezen dat we nu echt moesten gaan bekijken hoe we dat gaan doen zondag.
Uiteindelijk besloten dat mijn ouders mij groomen onderweg spullen bij de PA neerzetten voor Lotte. ook bij de finish is er tijd genoeg om ons beide te helpen.
We hebben hier en daar al wat aanbiedingen gehad maar nog niets concreets. Lekker he die dames/groomes dit hadden we vorig jaar al afgesproken en we hebben het de afgelopen maanden verschillende keren over gehad. Ja, ja gezellig slapen in een tentje, leuk de hele dag tussen de paarden.
Maar ik hoorde maar niets de afgelopen week dus maar even gebeld....heeft ze een last -minute reis geboekt. O, ja dan kan ik niet doei!!!! Je kan iemand niet kwalijk nemen at ze op reis gaan maar als ze het nu even eerder had laten weten??? Voor hen altijd klaar gestaan maar als er dan iets teruggedaan moet worden. Baal daar van.
Oke genoeg gezeurd. Waarschijnlijk komt alles op zijn pootjes terecht , Ik hab van verschillende fantastische mensen al een aanbod gehad.

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:51

mooi dat je al wat hebt, de dames die niet in de auto pastte zijn zaterdag laat pas terug van vakantie. Het is degene die mee was naar onstwedde. maar ik heb begrepen via de der lijst dat je al voorzien bent??? Ik rij met Uck mochten we toevalloig samen komen te rijden mag je zeker ook mijn grooms gebruiken. Hihihi, klinkt raar zeg. tot zaterdag, doe je mee aan de regendans voor zondag?

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:52

oh ja de smile zit er nog op hoor!!!

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 07:51

ik dans me te pletter maar nog geen drupje Lachen. Samen met Uck rijden ik denk dat dat wel erg snel gaat. En als het zo warm wordt zullen we rustig aan doen. Maar dat zal voor elke verstandige ruiter gelden hoop ik.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 08:05

Brig, je bent toch niet stiekum het zonnedansje aan het doen he?

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 08:44

Ik hoop toch nog op een plotselinge temperatuurskeldering van een graad of 10, ik heb gisteren een half uurtje in de bak gereden (in de zon, "s middags) De hartslagmeter weer waardes aan die ik eerder alleen in rengalop heb gezien, en ik vond ook niet dat het erg snel zakte...Nee Latoy kan erg slecht tegen de hitte, ga ook ERRUG rustig aan doen zondag!!!