Verslag 1e endurance (Onstwedde)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:00

Wat een enthousiast verslag Rieja! Tja, die bruggetjes... er is nog een Bokker die daar alles van weet (Onstwedde 2002 was dat, en toch eerste worden *LOL* ) maar fijn dat je met Sophia mee kon rijden en leuk dat je zo veel van haar hebt geleerd. Zo gaat dat vaak bij endurance: je rijdt een tijdje met iemand mee en wisselt onderweg wat ervaringen uit, daar heb je mooi de gelegenheid voor als je zo naast elkaar rijdt.

Fijn om te lezen dat het jullie goed is bevallen, ik kijk er al naar uit om jullie in Wittelte te zien! Lachen

Rieja schreef:
De uitdaging zit volgens mij in het zo goed mogelijk aanvoelen van je paard, zodat je die zo goed mogelijk door de wedstrijd kunt loodsen.


Ik denk dat je daar nog wel eens gelijk in kunt hebben... Knipoog


BTW ik heb je topic ff naar WD verplaatst, daar staat ook het andere Onstwedde-topic. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 08:04

En ook Retje en ik zijn in Wittelte. Leuke wedstrijd, wordt vast ook gezellig daar! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers