Endurance Laag Soeren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Endurance Laag Soeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 11:42

Wie gaat er starten in Laag Soeren? De wedstrijd ligt niet in een verboden gebied dus gaat gewoon door. Joepie. Ik ga de 70 km rijden met Uck.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 12:08

Waarschijnlijk ben ik daar wel als voetvolk (of eventueel als groom, als iemand er nog eentje nodig heeft). Zelf meerijden zit er helaas niet in, hoewel ik wel graag zou willen. De route is echt prachtig daar, heb vorig jaar genoten. Maar Retje heeft op 29/5 zijn eerste L-cross en twee pittige wedstrijden in vier dagen tijd vinden we wat te veel van het goede. Dus helaas geen LS voor ons dit jaar. Maar alvast veel succes op de 70 km! Lachen

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 12:58

He Ka, als je wil mag je ons wel groomen. Ik rij zelf met Uck (nasir blijft thuis) en Pieter rijdt met me mee met Masja. Ik heb nu een groom en van mijn vaste clubje heb ik nog geen reactie. Vandaag pas aangegeven dat ik ga starten. Dus mocht je zin hebben om een oude man (pieter) en mij te groomen dan ben je van harte welkom!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 13:01

*grinnik*

Dan mag je ook even reageren op mijn oproepje op de mailing list, voordat ik straks een wachtlijst heb... Tong uitsteken

Maar ik kom graag voor jou en Pieter groomen, leuk dat jullie samen rijden! Lachen

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 13:22

doe ik, afgesproken! Fijn want een van mijn twee vaste grooms kan niet. En we hebben toch een vetgate met 2 paarden. Ik zet het gelijk even op de andere lijst. Alvast bedankt!!!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 13:37

Denk het niet. Wilde wel maar moet dan toch door het gebied heen anders wordt het zo'n gerij en gedoe. En RAak loopt nog niet goed dus denk dat we overslaan. Komen we misschien Ka wel gezelschap houde bij de Ground Control Haha!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 13:42

Gezellig. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 13:58

Wanneer is dat? Lijkt me wel leuk om te komen kijken, ben benieuwd hoe dat allemaal in zn werk gaat.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 14:02

Zondag 25 mei, vanaf manege De Spreng (toch?) in Laag Soeren.

porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 06:36

Hoi Gerritje,
Kom jou ook overal tegen, lees dat je in Laag Soeren gaat starten.
Ik wens je heel veel succes misschien ben ik er ook, ligt er een beetje aan. De zaterdag ervoor start Yoram weer voor het eerst een dressuurwedstrijd bij de Zuidhollandse (z1 met 2 winstp.) Na de rit in Katwijk, bleek dat hij een peesblessure had. Gelukkig is alles weer goed en heeft hij ook door dat de vakantie over is. Ga natuurlijk niet daar met Yoram niet starten maar een vriendin van me gaat er rijden en als ik het allemaal kan regelen ga ik gezellig met haar mee. Kan ik ook eens zien hoe het er bij anderen aan toe gaat. Ik hoop dat Arjan en Yoram een super prestatie neer zetten want ze trainen er hard voor, en jullie de dag erna.
groetjes en misschien tot gauw, Jeanette

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 10:12

Ik ga met Ilonk ook mee doen in Laag Soeren. (Mits Ilonk weer topfit is want om het moment hoest ze, een verkoudheidje dat ze heeft overgenomen van een nieuwe pony die naast haar in het land is gezet. Met een megasnotneus...)
We doen daar wel klasse I, omdat ik 70 km nog een beetje ver vind voor ons in klasse II, en omdat ik nu het gebied ken en weet dat het nogal zwaar is.
Gerrita veel plezier met rijden met Pieter, hij zal erg blij zijn dat hij met jou kan rijden en een groom heeft. Hij had mij gevraagd te groomen maar ik wilde de wedstrijd niet laten schieten, zo dicht bij mijn stal.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 10:59

Ook ik rij mee in Laag Soeren!
Heb er veel zin in. Ook omdat Don er bijna een maandje tussenuit is geweest ivm onregelmatigheid.
Ben benieuwd hoeveel het in het aantal deelnemers gaat schelen dat er alleen mensen uit Comp. C, D en H mogen meerijden...

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 10:59

Hi Annalynn,

Hoe zwaar is zwaar. Kun je het vergelijken met de duinen van Katwijk en dan continu zo'n terrein of ook is het minder zwaar? Ben benieuwd.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 11:16

Als het in Laag Soeren hetzelfde is als in Rheden is het best zwaar! Denk ik wel te vergelijken met de duinen. Alleen zijn de hellingen in de duinen ook van mul zand, dat is hier niet.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 11:45

Ik zou graag mee doen, maar vanmorgen zeiden ze bij het Ministerie dat ik niet naar wedstrijden mocht....mag wel vervoeren, maar geen wedstrijden rijden...ik zit blijkbaar in compartiment E, weet iemand hier meer van?

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 13:37

kijk maar even op de site van het min. lnv. Daar staat:Compartimenten C, D en H
In de compartimenten C, D en H is het deelnemen met één- en evenhoevigen aan markten, verkopingen en veilingen, tentoonstellingen, keuringen en andere evenementen alleen toegestaan als de één- en evenhoevigen afkomstig zijn uit compartimenten C, D en H. Het verbod is niet beperkt tot dieren van bedrijven waar pluimvee wordt gehouden, maar geldt voor alle één- en evenhoevigen.

Dus enkel paarden uit dit gebied mogen deelnemen aan de wedstrijd.

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 14:12

Gerrita,

Het is daar wel redelijk zwaar, maar Uck is gewend aan de duinen en dan zal het wel mee vallen.
En Uck is wel een stuk verder getraind dan Ilonk, ik vind voor haar 70 km gewoon te ver als eerste klasse II dit jaar. Zo ver heeft ze nog nooit gelopen, Uck is veel verder in zijn opleiding.
Ik ga wel met Ilonk klasse I doen en die is toch ook 39 km. In Onstwedde ga ik wel klasse II doen.
Ik denk dus dat Uck het makkelijk kan. De duinen zijn continu zwaar met mul zand, hier heb je af en toe zwaar zand, wel veel reliëf.

Doei doei

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 14:20

Uck is inderdaad wel het een en ander gewent. Was gewoon benieuwd of ik meer voor mijn kiezen zou krijgen dan anders. Ik rij toch rustig om het uit te rijden. Goede voorbereiding op de 80 km in juli.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:27

gerritje schreef:
Dus enkel paarden uit dit gebied mogen deelnemen aan de wedstrijd.


Dus ik mag weer niet meedoen Boos! Boos! Boos! Mijn paard heeft nog nooit een kip van dichtbij gezien...tis zo onlogisch allemaal!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:16

Helaas niet, ik heb geen ruiterbewijs, wat wel verplicht is en bovendien heeft Salty vandaaag op een of andere manier iets scherps tegen haar kroonrand gekregen toen we op een zandpad reden.....
Nu heeft ze daar dus een snee en loopt aardig kreupel Boos!

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:56

Nee, ga 'm niet rijden. Was ik oorspronkelijk wel van plan maar vind 39 km toch te ver voor een eerste rit in het seizoen (de fysio trouwens ook). Maar ik ben er wel. Moet bardienst draaien. Dus als je een klein blond brilspersoontje achter de bar ziet staan - dat ben ik!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 12:37

We zullen naar je uitkijken achter de bar. Inderdaad goed besluit, persooonlijk zou ik voor het eerst ook niet meteen 39 km gaan rijden. Maar ach achter de bar kun je ook de DER gezelligheid meemaken.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 14:06

Helaas mogen wij niet mee doen zoals het er nu uitziet. Want we zitten in compartiment A en dan mag je NIET meedoen in Laag Soeren. Dat is wel vervelend want eigenlijk wilden we dit jaar Patent klasse III startgerechtigd krijgen en dat gaat op deze manier niet echt makkelijk...

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 15:44

gerritje schreef:
We zullen naar je uitkijken achter de bar. Inderdaad goed besluit, persooonlijk zou ik voor het eerst ook niet meteen 39 km gaan rijden. Maar ach achter de bar kun je ook de DER gezelligheid meemaken.


idd de Vet-keet in Holten is ook altijd bere gezellig Party!!

(solly... offtopic Bloos )

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 18:26