Endurance Kootwijk, 26 april

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 08:46

Ik op Maaraak en Evert-Jan op Marek. Dwz als Maaraak weer in orde is want schatje Marek heeft hem een lel op zijn schouder verkocht. Resultaat dikke spier en dagelijks smeren met Arnica gel. Want hij heeft er wel last van. Ja ja, de twee draakjes hebben af ent oe nog wat acceptatieproblemen. En gek genoeg kunnen ze ook nie tmeer zonder elkaar want ik ging dus met Raak wandelen terwijl Evert-Jan met Rekje ging rijden en dus voorbij kwam. Rekje in de stress en Raakje in de stress. Verward

Zucht, paarden. Ik zal ze nooit begrijpen Schijnheilig

Maar ik hou toch wel van ze Lovers

'Paint' it 'Black'


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:29

gerritje"]
[quote="Fasel schreef:
Ik op Maaraak en Evert-Jan op Marek. Dwz als Maaraak weer in orde is want schatje Marek heeft hem een lel op zijn schouder verkocht. Resultaat dikke spier en dagelijks smeren met Arnica gel. Want hij heeft er wel last van. Ja ja, de twee draakjes hebben af ent oe nog wat acceptatieproblemen. En gek genoeg kunnen ze ook nie tmeer zonder elkaar want ik ging dus met Raak wandelen terwijl Evert-Jan met Rekje ging rijden en dus voorbij kwam. Rekje in de stress en Raakje in de stress. Verward

Zucht, paarden. Ik zal ze nooit begrijpen Schijnheilig

Maar ik hou toch wel van ze Lovers


Hi,

oe is het verder met Marek? Hoe gaat het rijden, hoe is hij op stal? En hoe voelt ie zich?
[/quote]

Hi hi,

Marek voelt zich super. Die is al helemaal gewend. Hij vind het heerlijk om te lopen. Moet nog wel een beetje conditie opbouwen maar komt goed mee. Het is een lekker ding. Gister is de paardentandarts geweest bij hem en Raak. Beiden hadden wat haken (nu dus niet meer Haha! ) en Rekje had een gebroken hengstenkies Verward (daar hadik nog nooit van gehoord). Die is bijgevijld zodat hij niet meer zo scherp zou zijn. Beiden waren superbraaf . Nee ik geloof dat ik volmondig kan zeggen dat hij zich heerlijk op zijn gemakkie voelt. Hij en Raak vermaken zich, op de paar ruzietjes na, prima met z'n tweetjes:-)

'Paint' it 'Black'


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 19:06

Info van de DER


| Zou je op de DER-site willen vermelden, dat de
| wedstrijd in Kootwijk op dit moment onder voorbehoud
| verreden gaat worden. Dit ivm de regels van het min.
| v. landbouw. Onder de huidige regelgeving kan de
| wedstrijd niet doorgaan, maar wij wachten tot dinsdag
| om een beslissing te nemen. Vriendelijk verzoek aan
| een ieder om de site in de gaten te houden. Alvast bedankt,
| Marjolijn.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 07:58

*zucht* nog ff en ik rij helemaal geen wedstrijd dit jaar . Maar ja, ik vind het nog altijd een stuk sneu-er voor de vogels die geruimd worden.

'Paint' it 'Black'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers