Turbo fjord in de maak..... verslag Austerliz

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:07

Hi Viv,

Hoera voor de fjordne in de endurance! Binnen kort maar eens met twee maal geel een strand traingsrit?

Uck is al turbo dus wellicht kan hij Tjo wat leren qua snelheid lopen. Heb vroeger met Uck achter een draver gereden. Daar werd hij een stuk ruimer van omdat hij graag mee wilde.

Uck heeft het gisteren onder mams ook prima gedaan (12,78 km/h) goed he.

Groet Gerritje

Geniet van de dag



gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:31

Fasel"]
[quote="gerritje schreef:
Hi Viv,

Hoera voor de fjordne in de endurance! Binnen kort maar eens met twee maal geel een strand traingsrit?

Uck is al turbo dus wellicht kan hij Tjo wat leren qua snelheid lopen. Heb vroeger met Uck achter een draver gereden. Daar werd hij een stuk ruimer van omdat hij graag mee wilde.

Uck heeft het gisteren onder mams ook prima gedaan (12,78 km/h) goed he.

Groet Gerritje
'

Hmmm, zwart en wit worden weer eens gediscrimineerd he. Waarom alleen geel? Haha! Haha!

Gefeliciteerd Viv.
[/quote]

Tja.....geel heeft iets bijzonders. Maar euhhhhh ik discrimineer toch niet. Benoem mijn BRUIN ook niet.
Maar zwart en wit mogen ook mee hoor! Maar wellicht niet zo geschikt voor ander geel welke nog moet leren. Laten we maar eens daten met zwart, wit en bruin en eventueel geleerd geel.

Groet Gerritje

Geniet van de dag

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:34

Vippie schreef:

Jaaah FJORDPOWER!!!!!!!
Ja das wel een idee een strandritje....
Galop zit wel oke maar dr draf mag ruimer.
Idd petje af voor je ma!
Tjo keek zo droevig toen jij en je ma wegreden, echt zielug, hihihii
Viv


Ik moest wel lachen toen je met Tjo even Nasir en Uck gedag kwam zeggen. Uck wilde zowat tussen de trailer en de auto door om Tjo gedag te zeggen. Wat een maandje samen op stal al niet doet.

We mailen wel voor gele date!
Gerritje

Geniet van de dag

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 16:05

ja luisteren naar oma schijnt niet de favoriete bezigheid van kleinkids te zijn, hihihihi. Uck heeft het wel vaker. Mmmm is er een omatje met me bezig, nou dan doe ik lekker of ik het niet merk. Vaak als ik er dan wat van zeg dan kijkt ie echt van ohhhhh is het de bedoeling dat ik luister dan......

Mams is nog niet zo consequent en daar maakt hij gebruik van.

Geniet van de dag

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 08:01

Nou Viv, op naar de volgende wedstrijden. Kunnen straks wellicht eens een kleine demo endurance geven op fjordenshows. Hebben nu dan 4 fjorden die goed lopen. Wellicht meer maar die ken ik niet. (jij, annalynn, brig en ik)

Geniet van de dag

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 13:37

vertel vertel vertel.......

zou toch leuk zijn, jullie geven met het fjordenshowteam demo's komen we met 4 endurance fjorden erbij. Allemaal in andere uitrustingen, wat grooms erbij en uitleg over endurance rijden met een fjord. Lijkt me erg COOL!!!

Wta is jouw idee???

Geniet van de dag


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker