Ik rij samen met een vriendin 2 welshjes van ong. 1.30 hoog.
Nu leek het ons leuk om over een tijdje mee te doen aan een endurancewestrijd.
Ik ben zelf 20 en ik vroeg me af of ik dan wel mee kan doen? Zij is 16 dus dat is geen probleem neem ik aan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Ok maar er is dus niet zoals bij dressuur en spring wedstrijden dat je niet mag starten met een pony als je volwassen bent?
ookal ben ik nog maar 21 ) en ik start komend seizoen ook gewoon met mijn pony. Zowel endurance (als hoofdzaak) en af en toe een dressuurwedstrijdje (voor de ervaring)
madje schreef:Ok maar er is dus niet zoals bij dressuur en spring wedstrijden dat je niet mag starten met een pony als je volwassen bent?
Ik ben maar 1.60 en ik weeg maar 50 kilo dus dat is ook geen probleem... Maar mag t officieel was dus mijn vraag
Geen probleem dus. madje schreef:Sorry hoor... Ik heb t ook niet op dressuur en spring wedstrijden en ik dacht dat t zo was....
Maja... dan zal het wel geen probleem zijn... Dus topic kan op slot
( het is maar hoe je het bekijkt )

Judith_ schreef:Kan je vertellen dat ik haast een uitzondering ben met een paard en mijn paard (1.66 m) een van de grootste is.
Volwassen op een pony is helemaal geen probleem. Er word immers ook nog op het plaatje gelet en er zijn ook geen verschillende klasse's voor pony's en paarden.
En vergeet Call me Z niet. Dat is ook een beste jongen
Er lopen ook wel meer grotere paarden rond hoor, maar toch ook heel veel kleine!
madje schreef:Ik heb t ook niet op dressuur en spring wedstrijden en ik dacht dat t zo was....
Esperanza schreef:Judith_ schreef:Kan je vertellen dat ik haast een uitzondering ben met een paard en mijn paard (1.66 m) een van de grootste is.
Volwassen op een pony is helemaal geen probleem. Er word immers ook nog op het plaatje gelet en er zijn ook geen verschillende klasse's voor pony's en paarden.
Hoho, Jorunn en ik starten op paarden van 1,76En vergeet Call me Z niet. Dat is ook een beste jongen
Karin schreef:Bij dressuur, springen en SGW mag je als volwassene (18+) ook meedoen met een pony. Alleen moet je dan 'bij de paarden' starten.
Bij endurance wordt er geen onderscheid gemaakt tussen paarden en pony's. Daar start alles samen. Dus (ook) bij de endurance kan een volwassene gerust met een pony starten.
griebels schreef:Eigenlijk vind ik wel dat ze rekening kunnen houden met de pony.
Stel die pony van 1m30 gaat straks int. nationale wedstrijden starten en moet straks volgens de regelementen die verplichte 75kg gaan dragen?? Ik vind wel dat ze daar rekening mee mogen houden