Eerst even, Beebie Sense

Maandag heb ik haar lekker even uit de groep gehaald, want er lag een pak losse haren op haar rug, niet normaal meer. Tot maandag heb ik alleen maar een zachte borstel over haar heen gehaald, merkte gewoon dat ze het niet prettig vond en dat alles misschien toch nog wel erg gevoelig bij haar was. Maandag heb ik het nog een keer bij haar geprobeerd, dit keer met een massage/rosborstel van Oster, echt hele fijne borstels zijn dat zeg. Sense vond het allemaal best, en ik heb echt 2 handen vol haar eraf gehaald, en ze was nog niet kaal

Ze ziet er al een stuk beter uit!

Jammer dat deze niet helemaal scherp is.
Daarna stond ze lekker buiten, en voor het eerst heb ik haar zien krabbelen met een ander paard, jaja ze lijkt dikke vriendinnen te zijn geworden met de leidster van de groep. Was erg blij om dat te zien, want in het begin leek ze zo "wereldvreemd". Ook nog 2 minuten Sense-in-actie gezien, wat kan die idioot doen in haar eentje, maar door de mist en mijn camera zijn die foto's niet scherp geworden, maar opzich wel leuk.

Lekker krabbelen!

Wiehoe

Sense oefent alvast

Vandaag nog even heen geweest voordat ik moest werken, en toen stond ze lekker buiten. Ze zag me aankomen van ver, en die 2 blauwe ogen bleven continue op mij gericht, erg leuk.. want herkennen doet ze me zeker. Ook vandaag weer wat leuks, want ik heb eindelijk Sense haar fijne plekje ontdekt, en zo "close" zijn we nog niet geweest. Alleen beetje jammer dat hard bij Sense niet hard genoeg is, dus ik had na 2 minuten een lamme arm, en Sense, zij viel zowat om van ontspanning. Voor dat ik het in de gaten had lag ze even verder op opeens te rollen, ook dit had ik nog niet gezien

Kan zelf echt niet wachten totdat ze het land op kunnen, ben zo benieuwd hoe ze er straks uitziet, en dan vooral na de zomer. Gegroeit en opgebloeit komt ze dan hopelijk terug van het land