Sietske was in het begin erg druk en drammerig ze nam mijn stress ook een beetje over en dan gaat ze kijken hoever ze kan gaan. Verder wil ze zo graag laten zien dat ze het allemaal kan, maar ze vergeet voor het gemak even dat ze dit nog nooit gedaan heeft. Ze doet alles heel snel, en raffeld het als het ware af om er maar vanaf te zijn. Helaas voor haar namen we daar geen genoegen mee en moest het toch echt beter. Een paar keer werd ze ook echt nijdig omdat het haar niet meteen lukte en werd dan echt hyper en wilde weglopen. Corine omschreef het heel mooi als een kind wat iets niet lukt en boos zijn speelgoed weggooid. Mijn fout is dat ik dan meega doen met haar, ik wordt ook nijdig en druk en dat werkt dus niet. Ik moet het rustpunt voor haar zijn, en daar heb ik fijne tips voor meegekregen.
We begonnen met lostappen:

Halthouden, zie mij rukken aan dat touw

Walk over, nog wat snel en rommelig. Sietske kent balken alleen van vrijspringen. Ze wilde er zo snel mogelijk overheen, en ik liep vrolijk met haar mee..

Line up. Niet echt netjes..

Eerste keer over het zeiltje. Ze keek hier even, om er 2 tellen later over heen te denderen als een olifantje. Aan mij de taak om het wat subtieler te laten gaan.

Iets beter.

Netjes wachten, al een heel stuk beter.

Line up, wachten dat we allemaal een parcourtje mochten lopen. zie het verschil met de eerste line up.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-B8ABH8HD.jpg

Poort, ging erg fijn.

Walk over, ging netjes rustig, al beter dan de eerste keren.

Lopen met de parasol.

U achteruit om de pionnen heen. erg pittig moet ik zeggen. Ging wel goed, na wat aanwijzingen.
Daarna was een pick up met een emmer appelen en daarbij een slalom. Dat deed Sietske erg netjes, hoewel ze een paar keer naar de appeltjes keek. Hier helaas geen foto van.

L achteruit, nadat ik haar de laatste keer een paar keer tot rust heb geroepen ging het best aardig.
Hierna moesten we enkele meters in draf, toen over het zeiltje en vervolgens over de brug. Hier ook helaas geen foto's van. Al deed sietske dat echt netjes. En daarna kwam het leukste volgens Sietske. Een slalom met een balk erlangs. Dit deed ze als vanzelf, alleen jammer dat ze de pion optilde aan het einde

Daarna waren Sietske en ik moe, maar voldaan. Commentaar of tips zijn welkom, maar houdt het lief!