[WN] In hand trail met Smart Slidin Sietske.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

In hand trail met Smart Slidin Sietske.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:32

Vandaag is Corine bij ons op stal geweest voor een clinic In hand Trail. Zowel Sietske, als ik zijn een enorme leek op trail gebied. Ik heb het nog nooit gedaan, en Sietske dus ook niet. Wel is Sietske zeiltjemak gemaakt, en weet wat parasols en dergelijke zijn. Maar achterwaards in een L, nee dat hadden we nog nooit gedaan. Het was de eerste keer dat Sietske en ik samen een les/Clinic hadden, dus het was voor mij best spannend. Zeker omdat er heel wat publiek langs de kant stond die speciaal voor Sietske kwamen. Niet zo slim van mij, met faalangst om die mensen te gaan uitnodigen. Clown
Sietske was in het begin erg druk en drammerig ze nam mijn stress ook een beetje over en dan gaat ze kijken hoever ze kan gaan. Verder wil ze zo graag laten zien dat ze het allemaal kan, maar ze vergeet voor het gemak even dat ze dit nog nooit gedaan heeft. Ze doet alles heel snel, en raffeld het als het ware af om er maar vanaf te zijn. Helaas voor haar namen we daar geen genoegen mee en moest het toch echt beter. Een paar keer werd ze ook echt nijdig omdat het haar niet meteen lukte en werd dan echt hyper en wilde weglopen. Corine omschreef het heel mooi als een kind wat iets niet lukt en boos zijn speelgoed weggooid. Mijn fout is dat ik dan meega doen met haar, ik wordt ook nijdig en druk en dat werkt dus niet. Ik moet het rustpunt voor haar zijn, en daar heb ik fijne tips voor meegekregen.

We begonnen met lostappen:

Afbeelding

Afbeelding

Halthouden, zie mij rukken aan dat touw Bloos Ik doe het echt onbewust. Gelukkig heb ik nu tips hoe ik het kan oplossen met mijn lichaamshouding.

Afbeelding

Walk over, nog wat snel en rommelig. Sietske kent balken alleen van vrijspringen. Ze wilde er zo snel mogelijk overheen, en ik liep vrolijk met haar mee.. Bloos

Afbeelding

Line up. Niet echt netjes..

Afbeelding

Eerste keer over het zeiltje. Ze keek hier even, om er 2 tellen later over heen te denderen als een olifantje. Aan mij de taak om het wat subtieler te laten gaan.

Afbeelding

Iets beter.

Afbeelding

Afbeelding

Netjes wachten, al een heel stuk beter.

Afbeelding

Line up, wachten dat we allemaal een parcourtje mochten lopen. zie het verschil met de eerste line up.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B8ABH8HD.jpg

Afbeelding

Afbeelding

Poort, ging erg fijn.

Afbeelding

Walk over, ging netjes rustig, al beter dan de eerste keren.

Afbeelding

Lopen met de parasol.

Afbeelding

U achteruit om de pionnen heen. erg pittig moet ik zeggen. Ging wel goed, na wat aanwijzingen.
Daarna was een pick up met een emmer appelen en daarbij een slalom. Dat deed Sietske erg netjes, hoewel ze een paar keer naar de appeltjes keek. Hier helaas geen foto van.

Afbeelding

L achteruit, nadat ik haar de laatste keer een paar keer tot rust heb geroepen ging het best aardig.
Hierna moesten we enkele meters in draf, toen over het zeiltje en vervolgens over de brug. Hier ook helaas geen foto's van. Al deed sietske dat echt netjes. En daarna kwam het leukste volgens Sietske. Een slalom met een balk erlangs. Dit deed ze als vanzelf, alleen jammer dat ze de pion optilde aan het einde Bloos

Daarna waren Sietske en ik moe, maar voldaan. Commentaar of tips zijn welkom, maar houdt het lief! Haha!

mehlika

Re: In hand trail met Smart Slidin Sietske.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:35

Ze kijkt wel keurig mee met wat ze moet doen. Ziet er super uit!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:38

Angela let er de volgende keer op dat je niet naar beneden kijkt, en dat dat moelijk is dat weet ik maar al te goed Haha!
Voor de rest ziet het er leuk uit

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:44

Het ziet er op de foto's goed uit, mara in het echt ook. Iets wat ik je niet verteld hebt vandaag, maar wat ik wel erg leuk vond te zien is dat jij e Sietske écht een combinatie zijn. Ik heb oprecht van jullie genoten. Zoals je al schrijft, jij bent hier en daar nog aan het "puzzelen" en Sietske puzzelt maar al te graag druk mee waardoor er soms wat rommelige, drukke momenten voorkomen, maar met de rustpunt opzoeken weet ik zeker dat jullie alleen maar meer tot elkaar zullen komen.
Ga lekker zo door!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:46

Bedankt voor het compliment Corine! Het is fijn om te horen van een buitenstaander.

MiekeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:47

Ik vond het ook een erg leuke clinic Haha!
Ik heb foto's gemaaakt, maar nog niet online. Wel vast eentje van jou en Sietske
Afbeelding

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:53

Tjeetje wat een leuk verslag Angela!! Wat Jeddah al zegt, jullie zijn zo'n leuke combinatie!! Dat wordt alleen maar leuker samen!!

Gave foto van jullie tweetjes van MiekeB!

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:57

netjes Anzj!
ziet der goed uit!
( en mooi gewassen Haha! )

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 23:04

errug leuke foto's en jullie zien er als een plaatje uit samen!
als ik je verslagje lees heb ik heel erg zoiets van; dat wil ik ook doen (zo'n trail in hand)..en als ik je beschrijving van jezelf met paard lees denk ik : zo zijn wij ook!!!
dus erg leuk om op je verslagje te stuiten Tong uitsteken

ik moet ook eerlijk zeggen dat ik heeeel erg benieuwd ben naar de tips die je onder andere gekregen hebt!! wil je er eens wat hier neerzetten of pben Bloos ?

ik vind t er namelijk errug goed uitzien! ik herken dat 'rukken' ook..maar ook dat t vaak goed gaat en dan ineens niet meer als ik geirriteerd raak en zoiets heb van ; 'beest doe eens normaal,. je kan t makkelijk' !

erg herkenbaar en leuk om te zien en lezen dus! Haha!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 23:26

Gaaf!!!!

Quartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 23:35

Zit er erg leuk uit, lijkt mij ook wel eens leuk om te doen. Leuk halster setje trouwens, past goed bij haar.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 06:28

Angela heeft zich ook nuttig gemaakt Haha!
Afbeelding

En een foto van Sietske en Angela om te zien hoe Kwijl mooi Sietske is!
Afbeelding

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 07:23

Mooie foto's, Angela! Wij hebben hebben gistermiddag even gekeken en het zag er allemaal zo leuk uit (je ziet ons op 2 foto's in de deuropening staan Bloos ). Ik kreeg gewoon zin om met onze tweejarige een keer mee te doen!

Maar je zag bij jou en Sietske duidelijk dat het steeds beter ging, dankzij de goede aanwijzigingen. Eigenlijk zag je duidelijk dat het bij iedereen enorm vooruit ging tijdens de les! OK dan!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 09:04

hey Anzj, nu zie ik jou parcour toch nog!
Ik was mijn, ondertussen toch heel ongeduldige 2-jarig na 2 uur les, weer terug het brengen naar de wei.
Ziet er goed uit en inderdaad vooruitgang van het begin tot het einde van de les, dus alleen maar OK dan!
Het was leuk om inderdaad iemand even met een kritische blik ,naar ons te laten kijken , hoe het dan gaat , bij eigenlijk de dagelijkse omgang en communicatie met het paard. daar wordt zo vaak vergeten ,terwijl het daar eigenlijk begint.
heel leuk om te doen ,heel leerzaam ook! Een aanrader voor iedereen en zeker met een jong paard Ja

Jeddah, bedankt voor de clinic, Ods bedankt voor de gezelligheid EN de foto's! Knipoog

Er waren meer fotograven, dus er zullen nog wel wat foto's erbij komen!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 10:19

wauw wat gaaf!!!
ziet er echt leuk uit zeg

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 10:30

Heee Anzj!
Ziet er supergaaf uit zeg! Ik zie dat je je haar hebt veranderd haha, staat je leuk! Haha!

En mèn wat is Siets toch een machtig lekker ding. Lovers ! Mag ik dr niet komen kidnappen? Huilen van het lachen

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 10:52

wat een leuk verslag van een hele leuke dag!

ik vond jullie een hele mooie combinatie en siets deed zo haar best, echt een genot om naar te kijken
die foto van mieke vind ik prachtig!

ik heb zelf ook meegedaan en zeker een hoop geleerd
het was heel leuk om eens een trail parcours aan de hand te doen en in mijn ogen veeeel moeilijker als te paard
jolly , mijn appie van 4, vond het ook heel erg leuk, dat kon ik echt merken, alleen netjes wachten moet hij nog leren maar ook dat ging steeds beter
eenmaal aan de gang werkte hij dapper mee, dus we gaan lekker verder oefenen

corinne bedankt voor de leuke clinic en vanessa bedankt voor het beschikbaar stellen van de accomodatie
angela jij voor al het voorbereidende werk!

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:02

Leuk verslag Angela! En jullie zijn samen een leuke combinatie! Siets is mooi!!!!
Jammer dat ik niet kon komen kijken maar ik hoop dat we elkaar nog wel eens een andere keer treffen!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:13

Wat een leuke foto's en verslag! *LOL* Siets ziet er schitterend uit, Anz! OK dan!

MiekeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:15

Angela_ schreef:
Hierna moesten we enkele meters in draf, toen over het zeiltje en vervolgens over de brug. Hier ook helaas geen foto's van.

Daar heb ik foto's van gemaakt Cheese!
Over het zeiltje
Afbeelding

Net voor het zeiltje, het lijkt net alsof Sietske even wil proeven Clown
Afbeelding

En over de brug
Afbeelding

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:08

Ang ik vind het super dat je dit hebt georganiseerd, hele volksstammen ouwenelen alleen maar over promotie van de Westernsport en jij steekt de handen uit de mouwen en niet alleen om een parasol vast te houden.

Rob

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:14

Dank je wel! Wat ik ook erg leuk vond was dat mijn beste vriendin mee deed, een rasechte springruiter. Haar paard deed het erg goed, en ze vond het nog leuk ook! Het was me een klus om het rond te krijgen, maar achteraf was het erg gezellig en wel voor herhaling vatbaar.

Mieke: mooie foto's! Dank je wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:24

Afbeelding

Afbeelding

Jessiejanes in actie. Haha!