Vandaag heerlijk gelest in het zonnetje, en meneer was super braaf!
We hebben 21 mei, ons eerste oefenwedstrijd, en vooral ik zit nu al vol zenuwen!
We zijn der al hard voor aan het trainen, maar ran vind het wel erg moeilijk, en ik natuurlijk ook.
Nouja, hier de foto's, Ran en ik zijn trouwens samen 18, kwamen we laatst achter
en hebben ook nog alletwee behoorlijk het gedrag van een 18 jarige puber

1.
2. Buigoefening
3. Voor me kijken, een zeer slecht punt ik weet het hihi
4. Wijken langs het hek
5.
6. Druk op de teugels, en weer loslaten. Hierdoor ontspant hij steeds beter. Hier heb ik net een lichte druk erop, het lijkt alsof ik trek maar dit is niet het geval!
7.
8. galop. ik hang weer lekker voorover

9. Luisteren naar de instructie
10. Kleine volte, in galop. Iets wat we beide wat moeilijk vinden, maar ook steeds beter gaat!
11.
12. *hihi ja ik doe graag de vogeltjes dans op het paard

13. Oei, ran kijkt erg , er stond erg veel wind waar hij last van had (ondanks het mooie weer!)
14. Lekker galopje, hij mag nog veel meer ontspannen maar we werken eerst aan het tempo, en hij ontspant zich op een geven moment vanzelf, en vanuit daar moet ik dan weer gaan werken. wat ik erg moeilijk vind, maarja ran is af en toe gewoon een wat moeilijker paard

15. Hier zie je dat hij wel wil ontspannen, zonde dat er een waas over de foto zit
Ik ben erg tevreden met het resultaat wat we in een zeer korte tijd hebben berijkt, ik ben trots op ranja, en een beetje op mezelf. We boeken steeds meer resultaat, en het komt vast oooit goed....
gr annique
P.s ranja is het paard van Ranja@bokt, niet die van mij.....