Vanochtend rond 7 uur is Hickie bevallen van een mooi stevig merrieveulentje! De bevalling verliep heel voorspoedig. Hickie was eigenlijk de hele nacht vrij rustig hoewel er wel duidelijke voortekenen waren van de bevalling. Maar toen ik rond kwart voor zeven weer ging kijken waren het neusje en de 2 voorbeentjes al zichtbaar. En na korte tijd was het veulentje geboren!
Ze is goed gezond en behoorlijk actief, direct na de geboorte wilde de kleine al op eigen benen staan. En sinds die tijd heeft ze nog niet veel geslapen, ze is blijkbaar veel te nieuwsgierig...

Met Hickie gaat het ook goed, ze moest er even aan wennen, het is haar eerste veulen, maar inmiddels is het al een echt moedertje.
De kleur heeft de kleine van paps Stop It geerfd, ze is buckskin met ook dunkenmerken. Weinig wit, tot nog toe kan ik alleen een witte bles ontdekken.
Een naam heb ik haar nog niet gegeven, ik ben er nog niet helemaal over uit. Dus sugesties zijn nog welkom.....
Hierbij wat foto's van de kleine en mams. Ze zijn met 2 verschillende camera's gemaakt (met dank aan Diana) dus er is wat kleurverschil...
groetjes,
Cath