Gister is Sietske verhuisd naar haar nieuwe stalletje, en daarom heb ik nog wat plaatjes geschoten van haar en haar vriendinnetje. Ik had het er zelf best moeilijk mee, ik heb staan janken als een klein kind. Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad, maar ik moet nu echt aan mezelf denken en wat het beste is voor mijn paardje. Sietske komt nu in de opfok te staan met leeftijdgenootjes waarmee ze kan spelen. Ook vind ik het fijn dat ik op mijn nieuwe stal meer begeleiding kan krijgen als ik dat wil en dat Sietske gewoon helemaal verzorgt wordt en ik daar niet meer naar om hoef te kijken. En dat is wel lekker, met net een nieuwe studie en baan. Ik hoop dat we het er erg naar onze zin krijgen, al zal het voor ons beiden even wennen zijn. Sietske moet nieuwe vriendjes maken, en ik moet ook nog even mijn draai vinden. Ik vind het wel een beetje gek, mijn my little pony tussen de quarters.
Maar goed hier de foto's:
de laatste keer samen aan het hek wachten.
de laatste keer bij de vriendjes
en daar gaan we op weg naar het nieuwe leventje.
nog een keer omkijken.
laatste keer in de stal
net aangekomen op haar nieuwe plekje.
en deze leuke dame blijft alleen achter, het ga je goed Sharon, we zullen je missen

Hopelijk vind je snel een leuk vriendje of krijg je een ander goed plekje!
en nog een van Sietske om het af te leren.

Zodra ik weer foto's heb gemaakt van Siets op haar nieuwe plekje zal ik die hier plaatsen.