[WN] Stees en Charm ITP

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Stees en Charm ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 22:36

Tsja, Charm helaas zeer wss voor de allerlaatste keer van mijn kant, aangezien ze is verkocht, ze was niet van mij maar ze was m'n vaste lespaardje.

Afbeelding
Na 't rijden was 't dus "Maaaaam, hou d'r ff vast" Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding

Afbeelding

En Stees moest natuurlijk ook eventjes op de foto, Stees is wel van mij, ze is nu anderhalf. Lachen

Afbeelding
Met d'r nieuwe allerbeste vriendinnetje op de hele wereld, 3x raden wie d'r haren niet heeft gekamd... Clown

Afbeelding

Afbeelding
Hoe bedoel je zomerblond Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor 't kijken Lachen , Suus.

JoyRider

Re: Stees en Charm ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:42

Wat wordt ze groot Jus! Jeetje, mooi hoor!

En Charming krijgt een echt, heus, eigen baasje? Voor een paardje altijd wel erg fijn toch Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 22:49

JoyRider schreef:
Wat wordt ze groot Jus! Jeetje, mooi hoor!

En Charming krijgt een echt, heus, eigen baasje? Voor een paardje altijd wel erg fijn toch Ja

Tsja als ik de foto's vergelijk met toen ik d'r net had is ze inderdaad enorm veranderd, maar als je d'r elke dag naast staat lijkt er niet zo heel veel te gebeuren. Nagelbijten / Gniffelen

Jep, Charm krijgt een heel echt eigen baasje, ze mag vooral gaan boscrossen, ze had het de laatste tijd niet echt naar d'r zin in de lessen dus ik ben wel onwijs blij voor Charm, ze heeft 't super bij Eef maar Charm is toch niet echt een manegepaardje... Vind 't aan de ene kant ontzettend jammer omdat 't rijden de laatste tijd heel erg goed ging, maarja nu komt er een nieuw lespaardje die de lessen hopelijk iets leuker vind dan Charm. Lachen

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:12

Dan is het heerlijk voor het paardje! En het is een erg mooi dier!

Ja, jij ziet haar niet groeien waarschijnlijk, maar ze is echt van een babypoownie veranderd in een powwniepaard Haha!

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 09:12

Leuke paardjes zeg!
We moeten gouw een keer afspreken!

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 10:24

Wat is Charm een lekker ding zeg!
Jammer dat ze verkocht is.
Stees is ook leuk Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 10:36

sunrice schreef:
Wat is Charm een lekker ding zeg!
Jammer dat ze verkocht is.
Stees is ook leuk Haha!

Charm is inderdaad een lekker ding he Haha! , helaas is ze niet zo heel fotogeniek, de meeste foto's van haar zijn hartstikke oncharmant (tong eruit, gapen, overenthousiast kijken), ben wel blij dat ik toch een paar charmante foto's van d'r heb. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 10:49

Charming, de lieverd Verdrietig Ik zal haar echt zo missen!

Maar wel hele leuke foto's Suus! Die Stees word ook met de dag mooier Ja

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:26

leuke foto's zeg
wel fijn voor charm idd misschien bij 1 baasje en lekker veel het bos in, maar wel sneu voor jou

stees is echt een knapperd zeg, idd mooi zomerblond hihi leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:01

Je het is idd fijner voor Charm. Ze begon de laatste tijd steeds dwarser te doen in de lessen. Nu gaat ze lekker veel op buitenrit enzo. Ik hoop echt dat ik vanavond nog een keer voor de allerlaatste keer op haar kan rijden. Suus en ik hebben net gehoord dat ze pas dinsdag weggaat. Eerst zou dat vorige zondag zijn. Het zal ons zwaar vallen nog een keer afscheid te nemen... Suus al helemaal die is nog meer stapel op Charming dan mij.

mentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:19

ah wat een schatje

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 13:43

Miss_Montana schreef:
Je het is idd fijner voor Charm. Ze begon de laatste tijd steeds dwarser te doen in de lessen. Nu gaat ze lekker veel op buitenrit enzo. Ik hoop echt dat ik vanavond nog een keer voor de allerlaatste keer op haar kan rijden. Suus en ik hebben net gehoord dat ze pas dinsdag weggaat. Eerst zou dat vorige zondag zijn. Het zal ons zwaar vallen nog een keer afscheid te nemen... Suus al helemaal die is nog meer stapel op Charming dan mij.

Tsja, dat wordt voor de derde keer afscheid nemen ofzo... Nagelbijten / Gniffelen Vind 't natuurlijk leuk dat ik d'r nog een keer kan zien maar al die keren afscheid nemen is toch wel een beetje minder... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:17

Jammer voor je dat Charming weggaat, maar als 't beter voor poownielief zelf is, is dat natuurlijk wel mooi Ja
Stees wordt wel grooot zeg indd Haha! En mooi.. ben benieuwd hoe die er over een jaar of 2 uit gaat zien als ze nog wat mere volwassen is Haha!

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 18:22

Oeh ik dacht meteen maantjes nioet gekamd daarna had je het zo te zien meteen gedaan vet charmante fotoos Ja echt zown schatje is het ook he Lachen en ze is super enthousiast overal mee Tong uitsteken toch suus whahahaha

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 21:30

wat is stees al groot geworden jus...
en haar manen geweldig...

en charming is echt een lekker paard om te zien..hopelijk heeft zij het fijn bij haar nieuwe eigenaar