We mochten eerst de bak even verkennen, erg fijn, want Magic is al in geen jaren meer in een binnenbak geweest en volgens mij had hij nog nooit een spiegel gezien

Als eerste de trail, hiervan heb ik een filmpje
Erg trots, thuis hebben we geen vast hek om mee te oefenen dus dat ging niet helemaal soepel, verder miste we een balkje in de draf, maar hij heeft ze in ieder geval niet allemaal om ver geschopt (wat hij thuis regelmatig doet). Het viel me erg mee dat hij zo over de 'brug' ging, want in het pattern stond een zeil, dus dat hadden we geoefend

Resultaat: 2e in de trail! Mijn ex-stalgenoot die mij in het begin op weg heeft geholpen toen ik net overstapte vanuit de dressuur werd 1e.

Met erg leuke complimenten van de jury!
Vervolgens was mijn moeder aan de beurt in de showmanship

Erg hard geoefend, en met resultaat:

1e plek

Toen mocht ik weer voor de Pleasure, dit was vooral lachen, blijven zitten en pony's ontwijken

Onverwachts een 1e plek

Horsemanship, ik was als laatste en iedereen voor mij reed fout

Als laatste nog de Ranch Riding, best een leuk onderdeel, jammer alleen dat ik ter hoogte van de opening van het publiek een turn rechts en links moest maken. Magic dook zo het interessante publiek in

Voor de rest ging het wel heel goed, wederom 1e (weinig starts dit onderdeel)
Toen nog even wachten op de uitreiking van de Champion of the day

Met mijn vader

Champion of the day

Ik ga vol goede moed verder trainen voor onze eerste officiële wedstrijd, ik was erg benieuwd of Magic zich zou gedragen op vreemd terrein, in een binnenbak en met veel meer andere paarden in de bak. Hij heeft mijn verwachtingen overtroffen

Reacties vinden wij leuk!! En bedankt voor het kijken!