Gisteren was het weer zo ver. Een reining show op de planning. En zoals sommigen van jullie wel weten betekend dit meestal dat door last minute blessures Gucci meestal niet mee kan doen.
Deze keer heeft iedereen netjes hun mond gehouden en zo kon ik Gucci gisteren ochtend verrassen dat hij op wedstrijd mocht ! Slapend trof ik meneer in de wei aan dus rustig wakker gemaakt, gepoetst en hop de trailer op !
Inrijden ging redelijk fijn. Eventjes rondkijken waar hij nu weer beland was maar al snel keek hij nergens meer van op.
Ik mocht als vierde starten en was weer eens super zenuwachtig, niet onze beste proef maar wat was Gucci voorzichtig met me. Hoe zenuwachtiger ik ben hoe rustiger hij word. Zo rustig dat hij letterlijk in slaap viel voor we de arena in gingen... Maar alle persoonlijke doelen zijn weer behaald dus ik ben trots !
Foto's van de proef !
1.

2.

3. Doel behaald ondanks de zero score!

Maarja, net voor de wedstrijd zei ik al grapje dat ik bij een zero score het hoofdstel uit zou doen. En dat was mijn achterban helaas niet vergeten... Nieuwe locatie, drukke bak. Maar als je Gucci heet maakt dat niets uit en loop je lekker je rondje met een teugel om de hals

4.

5. Persoonlijk ere rondje in galop

6.

Niet lang daarna mocht Gucci weer lekker naar huis waar kleine zus Heaven al op hem stond te wachten. We hebben een super dag gehad samen en wat heeft hij genoten van alle aandacht !
Eind goed al goed.
Bedankt voor het lezen/kijken !
Rijtechnisch is opbouwende kritiek altijd welkom in PB, ik weet dat vooral tijdens de proef mijn houding prut was dankzij de zenuwen. We hebben les en werken er hard aan te blijven verbeteren.