Op het moment zijn we erg aan het oefenen met de galop, de galop blijft namelijk een lastig puntje. Magic kon voorheen linksom niet eens een volte galopperen, gelukkig gaat dit inmiddels al 100x beter! Ook in zijn bespiering zie ik duidelijk verandering.
1. We beginnen even met een Lucky shot uit augustus, zo'n foto die je tussen tientallen -mega op de voorhand vallende- andere galopfoto's tegenkomt.

2. Dan oktober, de eerste foto('s!) van een gebogen paard zonder teugel die hem de bocht door trekt (dit is de moeilijke linkerkant dus)

En dan de foto's van vandaag, niet alleen maar galopfoto's

3.

4.

5. te diep, wel lekker ontspannen

6. En dan die moeilijke volte op de linkerhand waar we voorheen niet door kwamen zonder vaste strakke teugel

7.

8.

9. Gas erop!

10. Nog meer gas erop!

11.

12.

Ik ben me er van bewust dat mijn binnenhand wat meer van de hals af moet wil ik Magic gebogen houden, ik let er ontzettend op, 't heeft alleen wat tijd nodig om slechte gewoontes af te leren

De eerst volgende keer dat er wedstrijden in de buurt zijn zou ik graag meedoen, eens kijken waar we nu staan en of we een beetje mee kunnen komen met de 'echte' westerncombinaties

Bedankt voor het lezen en reacties en tips/commentaar zijn van harte welkom!