Ik ben Paula, 22 jaar, studente HBO-V en ik rijd al sinds mijn 11e paard. Ik heb 'vroeger' altijd dressuur gereden in zo'n manege waar je dan met z'n 14en achter elkaar aan mag hobbelen.. Maar voor mijn studie verhuisde ik naar Leiden en daar vlakbij staat de manege Lone Star Western Stables. En daar heb ik in begin 2009 een proef les gehad en ik was gelijk verkocht!
Sindsdien ben ik ook al wat meer gaan rijden, ik rijd sinds februari dit jaar 1x per week in de Masterclass, 1x per week rijd ik met de Reiningles mee en ik rijd soms 1 a 2 keer per week nog vrij.
Ik rijd altijd op Donna, mijn vaste knol.

Ze is soms wel wat eigenwijs en soms ook wel stout, maar vaak is ze het liefste paardje dat ik ken

Hieronder een paar foto's van mij en Donna en ook een filmpje.
Feedback is altijd welkom

Mijn lieve vriendje David en Donna:

Donna vindt de rechter galop heel erg moeilijk, alleen door middel van een rollback kan ik haar in de rechter galop krijgen, dus daarom kan het lijken alsof ik de teugels heel erg strak houd.. Wat waarschijnlijk ook zo is, omdat ze een ongeleid projectiel is in de rechter galop.. Zie hier de foto's:

Hier zie je goed hoe inspannend Donna de rechter galop vind, en hoe leuk ik het vind

Back up, ik weet niet waar ik heen keek...?

En een filmpje van afgelopen week:
Ooit hoop ik een eigen paardje te hebben, maar nu met Donna vermaak ik me ook prima!
Groetjes,
Paula

Ik heb helaas niet de luxe van een camera man of vrouw, dus maak er gebruik van zou ik zeggen
)