In Januari lag er sneeuw:

In Maart begonnen onze trainingen voor de Eper Paarden 4Ddaagse! Elke donderdag richting het bos/strand om de nodige kilometers te maken, en wat hebben Spot en ik hier van genoten!

In April deden wij voor het eerst samen de megastijle duin afdaling bij Castricum aan Zee, te gek !

Ook was Spot voor het eerst onder het zadel op het strand.

En op 28 April was hij 2 jaar van mij!

Spot groeit ondertussen vrolijk door en was in Mei bijna 5 jaar.

Helaas kreeg Spot 2 dagen voor de vierdaagse een trap op zijn hak en liep hij kreupel waardoor ik heb moeten besluiten om hem niet mee te nemen naar Epe voor de 4Daagse. Een onwijse domper voor ons, we hadden er zo voor getrained ! Helaas kreeg hij er een gewrichtskapsel ontsteking door en heeft Spot heel Juni rustig aan gedaan om te herstellen.
Eind Juni kwam Nuith Linthorst voor een prachtige fotoshoot

En werd Spot alweer aardig de oude.

In Juli zijn we weer lekker gaan rijden.

En diezelfde maand zijn Spot en ik samen met vriendinnetje Yellowfish naar het strand geweest. En Spot was weer geweldig !!!

En in Augustus kwam er weer een droom uit.... Samen op vakantie naar de Veluwe! Spot en ik hebben echt van elke seconde genoten! Spot was zo relaxed, keek zijn ogen uit en wij wilden allebei niet meer naar huis.

Bewegende beelden hebben wij ook!
http://www.youtube.com/watch?v=NSAZW1q0Vxc
In September zou Spot eigenlijk mee gaan op Season Trail van de Woudlooper. Helaas had meneer onverklaarbaar dikke benen en heb ik besloten om hem weer thuis te laten. Dit jaar zijn de Veluwe Data al bekend, maar Spot krijgt niks meer te horen zodat hij er niet meer onder uit kan komen

Dus zijn we in September naar Bergen geweest om onze laatste echte buitenrit van het seizoen te maken. Spot was zo jolig dat hij mij er die rit 2x heeft afgebokt... hij had ook wat in te halen.

In Oktober deden wij ook nog wel iets serieus.

En in December liet Spot nog even zien wat voor prachtig, stoer mannetje het is!

Ik zeg........... op naar 2011