Ik vond het allemaal erg spannend, want eerst met de vrachtwagen en dan gelijk op wedstrijd, dat hadden we nog even niet gedaan. Voor het gemak had ik de paardentaxi besteld die zijn standplaats heeft in Bleiswijk. Blue ging na wat twijfeling op de vrachtwagen en bij aankomst bleef ze erg rustig. Lekker op stal gezet en even geprobeerd te ontspannen (niet gelukt

Bij het inrijden alleen even met wat spanning langs de stroomdraadjes, maar verder was ze heerlijk te rijden. Wat heb ik toch een super paardje.

Om 10.00 begonnen we met de trail. Ik had me ingeschreven voor de beginners maar aangezien ik de enige was moest ik mee met de gevorderden. STRESS! Had ik alles geoefend, behalve het hek sluiten...Maar Blue deed het uiteindelijk hartstikke goed. Moest haar even wat moed inpraten bij de brug. Maar verder ging het helemaal goed inclusief het sluiten van het hek

Daarna de pleasure, wederom deed Blue het fantastisch en we behaalden een gedeelde derde plaats. Dat mag in een onderlinge wedstrijd

Poging tot lachen resulteert in een über arrogante blik.

"Ik wil graag al mijn fans bedanken, en mijn stalgenootjes, en mijn kleine nichtje, en natuurlijk mijn paard, en..."

"Now give me my prize"

Opstellen voor de horsemanship.

Eh...juist. Iets te enthousiast, ik was nog niet opgeroepen

Proefje.

En weer derde! (Nu niet gedeeld) "Jij met je roze lintje, pff..."

Ik ben wederom trots op mijn meisje