De op en afsprong bijvoorbeeld, vond ik doodeng, maar hij deed het gewoon!
De wip dacht hij, doe ik wel even en heb ik hem gecoacht langzaam te gaan en niet te schrikken van de stevige wap! die na het kantelen kwam
Het water moesten we beiden even slikken, maar toen de tijdsdruk eraf was zijn we er toch doorheen gegaan! (best wel een overwinning)
De challenge of trust vond Blizz eerst niet zo een goed plan, maar halverwege de blinddoek slalom vertrouwde hij helemaal op mij, hij moest me wel even terugpakken bij het trailerladen en maakte een grapje dat hij er in twee keer pas opging.
De tunnel, trap en rocky mountain trail deed hij fluitend met twee vingers in zijn neus, maar attentvol. De Rmt was echt SUPERGAAF! (nogeenkeernogeenkeernogeenkeer)
Ik ben apetrots op mijn kleine sterretje...

Diepe Sloot!!
en door naar de hoge berg!

Oh, daar is weer zo een afdaling, moet je de knop weer vasthouden Signe?

Nee hoor Blizz, ik vertrouw op je en lach even naar de camera
De kleine fotootjes zijn van Esmee Blom, nog even zoeken welke ik ga bestellen... De andere zijn van Josefien
Ik kan het nog steeds niet goed omschrijven hoe geweldig en uniek dit evenment is, ik kan alleen maar opnieuw aftellen tot pinkster 2011 en hopen dat de right en left brain weer een fft durven kunnen en willen organiseren. Petje af dames!