Ik was dit jaar weer naar Vista Verde ranch geweest in Colorado USA ( http://www.vistaverde.com )
Ik ben hier al een aantal keer geweest, en ken mensen daar ook redelijk goed. Het is een van de meest geweldige plekken op aarde.
En heb wederom weer heerlijk genoten van het rijden, met deze mensen in deze omgeving!
Zoals de planning nu is ga ik over 2 jaar als ik klaar ben met school een jaar naar Vista Verde om daar te werken en te helpen met de paarden.
Kijk daar nu al ontzettend naar uit

Nu mocht ik even het nieuwe paard van de eigenaren uitproberen, dus vaders heeft de camera gepakt en wat fototjes gemaakt.
Hier het resultaat! Commentaar mag, maar onthoud dat dit de eerste keer is dat ik op dit paard reed, en hij staat in colorado, dus aan die dingen kunnen we ook niet werken
Veel kijkplezier!

Tussendoor lekker kletsen en bespreken over hoe ik de dingen geleerd heb van mijn trainer en hoe ze het daar doen.
Hier vertel ik blijkbaar iets heel interresants

Slidestop, jammer dat ik net wegkijk

Ook gingen we contragalop oefenen, maar hier sprong ze net weer terug over

Daarna hadden we even een parcourtje opgezet, en gingen we kijken wie het snelst was
Helaas voor de headwrangler was ik dat dus
Barrels:

Balkje

Daarna voor op het nieuwe promotiefilmpje van de ranch nog even wat spins doen.
Paparrazzi:

en nog de andere kant op.

Dat was het weer! ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat!

.
. Echt heel erg gaaf! Helemaal dat je der over 2 jaar heen terug gaat. Ik heb niet in je profiel gekeken maar woon je wel in NL en daar op vakantie, of jaarlijks daarheen?
)
Wat een gaaf paard