er werd al snel gevraagd om meer foto's. Puppie is inmiddels alweer een jaar ouder,
en nu al 3 jaar en 4 maanden oud!
Dat was in dit topic:
Let op verouderd topic!
[WN-ITP] Himyar maggy star, poseren en rijden
2 maanden terug was het zover, en mocht pallieter rustig aan, aan het zadeltje wennen.
hij vond het allemaal wel prachtig en ook hangen en zitten aan de longe was geen probleem.
We hebben rustig aan alles laten wennen , en hem toen rustig laten doorrijden door een ervaren ruiter. Het was nu tijd voor mij om er op te stappen, het is de 2e keer voor mij, het was geweldig! we hadden les dus goede begeleiding.
Even ter informatie, ik heb er inderdaad een zweepje bij op de foto, dit omdat hij in het begin van het doorrijden knoerthard in ze achteruit ging en dan niet meer naar voren wou. Gelukkig is dit na 1 keer niet meer gebeurt en zitten de knoppen er netjes op. Máár aangezien ik voor hem een 'nieuwe' ruiter was , had ik voor de zekerheid een zweepje erbij voor het geval hij het weer zou gaan proberen. Dit deed hij echter niet dus hij hing er een beetje voor de sier. Ik heb hem uiteindelijk ook weggelegt en heerlijk genoten op de rug van me pony

Mijn beugels gaan de volgende keer een gaatje langer, dan ga ik ook wat meer rechtop zitten. Ik heb een rugblessure welke al tijden speelt, maar ik heb er fysio voor dus het gaat al steeds beter. Rijden is er alleen maar goed voor omdat de spieren sterker moeten worden, ik moet alleen echt leren de spieren dan ook te gaan gebruiken..... volgende keer maar een lat tussen de kleren

Hier de foto's,
Eerst even stappen, zie hier dat me zadel ietswat scheef zit, volgende keer even beter aanvoelen.

Sturen ( kijken waar je heen ga? Was dat? )

Drafje, Oke handen voor het zadel.....

Big buts.... en zijn mooie staart

Nog een drafje, ene nee hoor hij is niet boos, hij was geconcentreerd. Net als zijn zus moeder etc

Na 6 weken rust dankzij blessure, hoort een dikke buik er natuurlijk bij hihi

Zeg nou zelf,
op zo een geweldig koppie word je toch verliefd

Drafje andere kant op

En toen hebben we lekker uitgestapt op het erf,
Ik heb een super gevoel , wat is dat heerlijk als je 3 jaar wacht, en dan zo erop kan stappen

Groetjes Annique