Nouja kijk en geniet en geef vooral tips maar wees wel een beetje lief want wij beginnen net

koppie begint te helen.. (zomereczeem..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
trickywonder schreef:je paard vraagt zelf al lekker naar beneden heb ik het idee. Geef die ruimte maar! ik zou de teugels wat door mijn handen laten glijden. Ik denk dat je al best aan wat langere teugel kan rijden! top!
mocht je paard dan toch omhoog komen met het koppie kan je ze altijd weer ietsje aannemen. Achterhand eronder houden zodat je paard wel over de rug blijft lopen en niet uit elkaar valt.
en zoals pienb zegt: engels zweepje maar weg. (gewoon omdat ik het niet zo mooi vind lijken en niet western vind) en mocht je je zweepje missen dan is daar altijd nog het uiteinde van je teugels idd.![]()
lekker doorgaan! succes!
trickywonder schreef:en zoals pienb zegt: engels zweepje maar weg. (gewoon omdat ik het niet zo mooi vind lijken en niet western vind) en mocht je je zweepje missen dan is daar altijd nog het uiteinde van je teugels idd.
susan schreef:trickywonder schreef:en zoals pienb zegt: engels zweepje maar weg. (gewoon omdat ik het niet zo mooi vind lijken en niet western vind) en mocht je je zweepje missen dan is daar altijd nog het uiteinde van je teugels idd.
prsoonlijk vind ik dat dus een minder fijn advies, op het moment dat je je paard een tik geeft met de teugels doe je ook wat in de mond, dubbelstrijdige hulp dus, persoonlijk zie ik tien maal liever dat je ff rijdt met je zweepje
mooie haflinger, kan fijn sjouwen zo te zien, vooral vasthouden die ruimte in de beweging!