Het plan is om Wimpy in 2009 op de Duitse en Italiaanse Futurity uit te laten brengen door Oliver Stein. Daarna komt hij naar Nederland.Onderstaand 2 foto's en een filmpje. Toen we hem kochten was hij zadelmak en verder zo groen als gras. We zijn niet meteen gaan trainen omdat hij, waarschijnlijk door een groeistuip, ongelijkmatig gespierd was. In overleg met de dierenarts is hij even op rust gegaan en daarna is de training heel rustig opgepakt met uitsluitend draf. Nu kunnen we sinds 2 weken echt trainen en sinds afgelopen week heeft hij ook ijzers onder.
Het filmpje is van afgelopen zaterdag. Ik kon mijn ogen niet geloven dat hij zich in zo korte tijd zo ontwikkeld heeft
Behalve zeer getalenteerd is Wimpy super slim, snel verveeld waardoor de training zeer afwisselingsrijk moet zijn, heeft hij een sterke eigen wil en is hij altijd in voor kattekwaad. Elke dag probeert hij wel iets waarvan hij weet dat het niet mag. Volgens Anne en Oli is hij echt iets bijzonders. En ik ben het wel met hen eens

En hieronder de link naar het filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=iKKTtuO4yq4
weet je nog