In combinatie met studie is twee paarden houden ook wel erg veel. Kijk maar in het topic 'Ranger, een dagje vrij'. Daar staan foto's van haar andere paard. Een 3-jarige quarter hengst.
in combinatie met werk merk ik zelf dat 1 paard soms al erg veel wordt. Ik heb het zelfde doorgemaakt toendertijd, ik verwijt haar ook zeker niets. Eerder een verstandige beslissing.
ja en ik heb ook nog een quarter vandaar.. (zie topic ranger) en dan moet je een beslissing nemen die zeker niet gemakkelijk is. maar goed weer on topic ja
Ik hoop dat je met je andere paardje net zo'n mooie combi wordt als met Mozart Jody87, wat dat zag er hartstikke mooi uit. Ik hoop dat je een lieve nieuwe baas voor je superpony gevonden hebt. Koester je mooie herinneringen, en deze foto's.
Succes met de studie, en veel plezier en succes met je driejarige gewenst!
Wat een prachtige foto's Jody, zo heb je in iedergeval een mooi aandenken aan jullie tijd samen. Ook al doet het nu waarschijnlijk veel pijn je hebt hier echt goed aan gedaan. Je hebt voor Moos zijn behoeften gekozen en zo'n schat van een paard krijgt vast een geweldig leventje bij zijn nieuwe eigenaresse! Sterkte ermee...