isphorse opleiding

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

paardje

isphorse opleiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 20:30

wat vinden jullie van dze opleiding: http://www.isphorse.com/ ? kent iemand hem? of weet er misschien iets van? ik ben gewoon aan het rondkijken en deze sprak me wel aan. opzich wil ik gewoon de HBO paardensport in deurne doen, maar ben ook even verder aan het kijken. ik wil niet alleen weten hoe de isphorse opleiding is, maar ook of hij bekend staat in nederland enz.

bvd Haha!

Zoek je een instructrice in Amersfoort eo of Almere eo? Stuur me een PB!

clau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:15

De opleiding heet ISPH, en is in Meerle, bij Breda, mijn vriendin volgt die opleiding en ik ken meerdere mensen, het is wel iets heel anders als Deurne, ik vind het een hele goede paardvriendelijke opleiding..Er is wel eens open dag, moet je eens heen gaan..
Gr. Clau

Leetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:50

Ik wil daar misschien ook heen.
Het is een beetje alternatieve opleiding, emmiel voest en linda tellington jones en zulke mensen geven ook lessen daar.
Voorderest is hij volgens mij nog niet zo bekend, maar hij is ook pas 3 jaar bezig...
Als je echt de sport in wil dan denk ik dat deurne beter is maar al wil je gewoon wat (semi-) in de paarden is dit een goede opleiding al moet het je wel liggen

Cum Laude afgestudeerd klassiek homeopaat voor dieren
http://www.leonienoordhoek.nl
http://www.facebook.com/dierenhomeopathie

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 22:23

Ik zelf zou eerder de ISPH dan de HBO in deurne doen, ik doe nu HBO Management & Paardenhouderij in Dronten. Ik heb express gekozen voor de bedrijfskundeige kant, maar anders zou die school boven aan mn lijstje staan. Echt bekend is die schol niet, maar er zijn wel open dagen en meeloopdagen. Meerle ligt trouwens net over de grens bij Breda.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 18:54

ik wil ook echt werk in de paarden (instructrice) maar niet echt alleen oppervlakkig. dus ik bedoel ook op hoger niveau. ik denk toch dat ik naar deurne ga, want ik wil echt dressuur.

mate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:00

je diploma daarvandaan is veel minder waard dan die van Deurne.
verder weet ik er ook niet veel van hoor maar was m ook van plan om te gaan doen en na een beetje rond gevraagd te hebben kreeg ik toch te horen dat maneges liever iemand hebben van Deurne dan van deze opleiding. maar wel leuk dat je weet wat je wilt. en succes

vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 10:05

mate schreef:
je diploma daarvandaan is veel minder waard dan die van Deurne.
verder weet ik er ook niet veel van hoor maar was m ook van plan om te gaan doen en na een beetje rond gevraagd te hebben kreeg ik toch te horen dat maneges liever iemand hebben van Deurne dan van deze opleiding. maar wel leuk dat je weet wat je wilt. en succes

dank je!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie