Wie woont er in Kalmthout(België)...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quana
Berichten: 28
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: België

Wie woont er in Kalmthout(België)...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-03 11:25

Hey,
Is hier iemand die in Kalmthout (België) woont of daar vaak komt? Mijn vorige verzorgpony is mensen ginder verkocht, en 'k zou heel graag weten waar ze staat! Eerst verzorgde ik haar, maar iets meer dan een jaar geleden is ze verkocht naar Schilde. Zij hebben haar verder doorverkocht naar mensen uit Kalmthout, nog niet zo lang geleden. Het is een New-Forestpony, haar naam is Quaresa. Ze wordt dit jaar zeven. Het is een bruine merrie. Weet je iets of denk je dat je iets weet laat het dan aub weten!!
Groetjes.

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 12:30

Quana schreef:
Hey,
Is hier iemand die in Kalmthout (België) woont of daar vaak komt? Mijn vorige verzorgpony is mensen ginder verkocht, en 'k zou heel graag weten waar ze staat! Eerst verzorgde ik haar, maar iets meer dan een jaar geleden is ze verkocht naar Schilde. Zij hebben haar verder doorverkocht naar mensen uit Kalmthout, nog niet zo lang geleden. Het is een New-Forestpony, haar naam is Quaresa. Ze wordt dit jaar zeven. Het is een bruine merrie. Weet je iets of denk je dat je iets weet laat het dan aub weten!!
Groetjes.


IKKE!! (Maar dat wist je al Tong uitsteken Haha! )

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132050
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 12:34

Met de zoekfunctie kun je selecteren op woonplaats

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 12:54

Oscar schreef:
Met de zoekfunctie kun je selecteren op woonplaats


Ja, zo heeft ze Quaresa terug gevonden. Ze had me een pb gestuurd, want toen was ik nog maar redelijk pas op bokt, en kwam er niet zo vaak. Dus had dit topic toen niet gezien.

Ondertussen heeft Quana Quaqy al twee keer gezien op wedstrijd bij ons iin de manege, enheeft ze contact met de nieuwe eigenares Haha!

En via zoekfunctie-woonplaats, heb ik Polly ook teruggevonden! Maar wel bedankt voor de tip

Maar wel bedankt!