Trailer met papier moet die.........

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Trailer met papier moet die.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 14:53

Hallo,

Ik las een tijdje geleden dat ook de trailers worden geregistreerd op de naam van de eigenaar.

Ik weet niet of het al moet of niet en of er wel eens echt sprake van is.

Ik heb een trailer met regristratie papier moet ik het ergens laten registreren dat de trailer van mij is??

Ik heb begrepen dat ik naar het postkantoor moet gaan en dan een bewijs aan moet vragen dat de trailer van mij is en op mijn naam gezet moet worden.

Wie weet hier meer over??

Groetjes: Corina

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:09

Je gaat met je registratiebewijs en je paspoort of rijbewijs naar het postkantoor. Daar lever je je reg.bewijs in en dan maken ze ter plekke voor je een kentekenbewijs.
Volgens mij kun je dan een kentekenplaat laten maken, maar hoe dat precies zit weet ik niet. Ik heb nl. een nieuwe gekocht en daar zat alles al bij...

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:42

Ja, je gaat naar het postkantoor met je registratie bewijs en €15 Haha!. Dan krijg je een bewijs mee voor je kentekenplaat en die moet je dan inleveren bij een kentekenfabriceur of zoiets. Die maakt dan je kentekenplaat en na een tijdje kun je die dan ophalen.
Wij hebben het ook net laten doen. Ik vind het nog wel een beetje vreemd, want je krijgt een gewoon geel kenteken, maar wel met andere cijfers en letter erop dat bij de auto.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132048
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 22:50

Klopt inderdaad, de aanhanger krijgt een eigen kenteken dat helemaal los staat van het trekkend voertuig.
Ik heb de trailer ook al laten registreren, en dit is zonder problemen verlopen.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:44

Dit moet wel gebeuren voor 1 september, daarna loop je kans op een boete...