BIT haalt ideeen van Bokt.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

BIT haalt veel artikelen van Bokt?

Ja
3 (9%)
Nee
11 (35%)
Geen mening
17 (54%)

Totaal aantal stemmen: 31


germie

Berichten: 25949
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 09:14

De Bit wordt steeds slechter. Veel advertenties, en weinig inhoud. Ik kan niet zeggen dat ik nog veel lees eruit. Binnen 10 minuten heb ik de bit uit. Vind het blad te duur worden voor het geld dat ze er voor vragen. Geef mij dan maar hoefslag. Hoewel ik het Duitse Cavallo nog beter vind.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 10:49

Lovely"]
[quote="bubbels schreef:
Ik heb een abonnement op Bit en ik vind het een goed blad, hoewel ik me soms rot erger aan vee-arts Evert Offereins.


Grappig *LOL*. De Bit van december en januari heb ik juist gekocht vanwege de mening van Offereins over NB beslag. Over deze manier van beslaan voer ik een discussie-in-afleveringen met mijn hoefsmid. Hij heeft zich er in verdiept en ik wil er graag meer over weten. De mening van een Offereins vind ik ook interessant om te lezen, dus vandaar.

[/quote]
En ik snapte niet dat Offereins zo rechtlijnig zei dat het op blote voeten laten lopen onzin was. Mijn paard wordt eens in de 12 weken bekapt en loopt op zowel het harde als het zachte perfect. Springen is ook geen probleem, dus waarom ijzers?

Maar on-topic: Bit bespreekt onderwerpen die de ruiters op dat moment bezighouden. Zo ook het probleem met luchtzuigen, en eventueel het geven van Rennies. Maar ik zie niet in waarom dat "gepikt" zou zijn. Het is gepikt als ze exact hetzelfde opschrijven, ik vond het artikel in Bit vrij " origineel" .

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 10:50

Advertenties zijn inderdaad irritant trouwens, dat zijn er veeeeeeel te veel.

Belker

Berichten: 15307
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 11:03

germie schreef:
De Bit wordt steeds slechter. Veel advertenties, en weinig inhoud. Ik kan niet zeggen dat ik nog veel lees eruit. Binnen 10 minuten heb ik de bit uit. Vind het blad te duur worden voor het geld dat ze er voor vragen. Geef mij dan maar hoefslag. Hoewel ik het Duitse Cavallo nog beter vind.

Helemaal mee eens. Engeland heeft ook een leuk en goed blad. Horse and Rider.