Groenewoud in Rheden?

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ganna

Groenewoud in Rheden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 10:21

Hallo,

Ik vroeg me af of iemand hier toevallig staat bij dhr. Groenewoud in Rheden? Ik kan mijn pony hier neerzetten en het lijkt me wel wat. Het is niet zo netjes, maar daar is de prijs ook niet naar, als student heb ik niet zo veel te spenderen, en Ilonk mag 24/7 buiten staan.
Heeft iemand zijn of haar paardje daar ook staan? Ik hoor het graag.
Ook zou ik graag weten of er een ponyclub (18+ op pony's) of paardenclub in Rheden zit zodat ik zou kunnen lessen.

Gr. Annalynn

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 13:07

Ganna schreef:
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand hier toevallig staat bij dhr. Groenewoud in Rheden? Ik kan mijn pony hier neerzetten en het lijkt me wel wat. Het is niet zo netjes, maar daar is de prijs ook niet naar, als student heb ik niet zo veel te spenderen, en Ilonk mag 24/7 buiten staan.
Heeft iemand zijn of haar paardje daar ook staan? Ik hoor het graag.
Ook zou ik graag weten of er een ponyclub (18+ op pony's) of paardenclub in Rheden zit zodat ik zou kunnen lessen.

Gr. Annalynn

Op die vraag weet Joan volgens mij wel antwoord, zij zit bij de Middachtenclub (net als Alvaron volgens mij).
Kijk anders even op deze site: http://www.manegedespreng.nl
Daar zijn 6 verenigingen uit deze omgeving bij aangesloten. Ik ga me misschien ook wel ergens aanmelden! Misschien dezelfde als jij? Knipoog

Enne, ik ben gisteren bij die stal aan dezelfde straat geweest! Ik ga daarheen, maar weet dus alleen nog niet wanneer!

Djilan

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie