Doorrijden... wat is het eigenlijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 19:28

Oh dat is zo pijnlijk! En dan ook het douchen daarna, hele grote au!
Op ons oude Stübben zadel had ik het vrijwel altijd, op de nieuwe Daaleman gelukkig niet meer, behalve bij verkeerd ondergoed. Vooral buitenritten met veel stappen waren bij mij de boosdoeners!
Kamferspiritus schijnt goed te zijn om je huid wat dikker en dus steviger te maken, maar ik heb dit zelf nooit uitgetest.

Nulla tenaci invia est via


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 20:34

ik heb nooit ergens last van...
Heel soms me kniene, maar dan heb ik me stijgbeugelriemen niet goed zitten...

Me vader heeft een keer zijn kuiten totaal open/doorgereden door zonder bescherming een uur door de duinen te galoperen...
Toen ineens snapte hij, waarom ik nou chaps had Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 10:32

Germie, daar had ik ook al eens aan gedacht.
Wat mijn houding betreft, daar zeker een hoop aan te verbeteren, opvallend is wel dat het met name zomers is. Maar dat verband, leukoplast ed ga ik toch nog maar even laten *LOL*

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 13:30

Margreet schreef:
Kamferspiritus schijnt goed te zijn om je huid wat dikker en dus steviger te maken, maar ik heb dit zelf nooit uitgetest.


Heeft iemand hier wel ervaring mee?
Wij verkopen het in de winkel (outdoorzaak) tegen blaren op de voeten. Maar het klinkt heel aannemelijk dat het verstevigen van de huid op de plaatsen waar je doorrijdt ook kan helpen.

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 19:40

Ik ben nog nooit doorgereden, ook niet tijden onze trektocht ( 9 a 10 uur rijden per dag Bloos )...THNK GOD....

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 11:45

Ik had het van de week ook weer Scheve mond . Bij mij ligt het er wel duidelijk aan wat voor onderbroek ik aan heb! Zo´n soort boxer-short met van die pijpjes, zit echt het beste, dan heb ik eigenlijk geen last.
Wat redelijk goed helpt als je dan tóch bent doorgereden, is zo´n babybilletjes creme met zinkzalf (penaten, natusan, zwitsal enz.) of een creme met b-panthenol (<-- dat helpt ook super goed als je verkouden bent en je neus kapot gesnoten is Lachen !)
Alles insmeren wat kapot is en dan het beste zonder onderbroek/pyjamabroek naar bed.

Margreet schreef:
..Kamferspiritus schijnt goed te zijn om je huid wat dikker en dus steviger te maken, maar ik heb dit zelf nooit uitgetest.


Ik kan me dit op je billen, bovenbenen of knieen nog wel voorstellen, maar het lijkt me op "dé centrale plek" Clown , behoorlijk pijnlijk Scheve mond !!
Volgens mij brand dat als de pest Verward !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 11:58

Je moet het ook niet aansteken Knipoog
Geen idee eigenlijk, maar voel er ook niet zoveel voor om het te proberen. Daar rij ik me gelukkig nooit open.
Je moet het er natuurlijk wel opsmeren als de huid nog/weer heel is, maar dat lijkt me logisch, op schrale plekken is het volgens mij superpijnlijk!

Nulla tenaci invia est via


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers