Voor mensen met een eigenpony die niet thuis staat

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 17:57

Mijn pony's ztaan met z'n tweeen in een weiland dat we huren. Het is ongeveer een kwartier fietsen.

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 18:04

Sissy en habibi staan op de manege zodat me zus weer kan rijden (ze stonden eerst bij een boer zonder bak enzz) Maar straks komen ze bij huis... En gretha staat op een geheurd stuk land 3 min bij mij weg! Haha! maar ik als ik jou was zou ik je paard bij een boer met een goede bak stallen, want bij de manege zit je weer met de lessen enzz Knipoog

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:32

Ik bof ook maar!! We staan sinds ruim een jaar bij 2 oudere broers, 2 boeren ook. De 1 is van de financien, de ander van de boerderij... Deze deed zijn paarden weg omdat dat hem te veel werd, maar hij had dan ook KWPN-hengsten, en nog wat van dat grote spul...
Wij hoorden dat en ja, het blijven beren, het land mag niet kaal staan, dus maar een pony nemen..gelukkig waren we op tijd en mocht onze fjord er staan! Ze heeft een supergrote stal 4.5 bij 4.5 helemaal gemaakt van rechtopstaande spoorbielzen, en ze staan in een grote oude schuur. Zo knus...Deze mogen we helemaal gebruiken en dat gaf de mogelijkheid tot een 2e pony, dit werd Sjors mijn welshje. Samen staan ze op de ruime halve hectare wei, achter de schuur gelegen, aan de buitenkan van het dorp, maar toch aan de hoofdstraat. Jaja, dat krijg je met zo'n gehucht...
Het is 3 straten verder, maar we lopen altijd over een erf, zo tussendoor, 1a2minuten. Naar de manege is het een goed half uur stappen, maar dat is goed te doen, bovendien is er een algemene buitenbak in het dorp , maar onderhand heb ik daar bijna prive-recht op! Echt ideaal!!
Ik verzorg ze zelf, maar soms heeft hij het te pakken en is alles al gedaan, handig hoor!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 00:04

Ik en mijn vriendin, huren een stal -op een boerderij- met 6 boxen.
Er is een mooie buitenbak met vloed-licht, een roundpen, grote paddock en een groot stuk wei. Het is ruim 12 km. verderop, maar omdat het hier allemaal dorpen zijn, heb ik nooit file en ben er in ca 15 min.
We doen alles zelf , onze boer haalt alleen het zaagsel voor ons en rijdt de mest weg. Toen het laatst ´s avonds erg was gaan sneeuwen en de straat erg glad werd, zei hij al dat we ´s avonds niet hoefden te komen om te voeren; als we alles klaar zetten (voer/hooi/stro), zou hij het hun wel geven Lachen !

Syrianda
Berichten: 1830
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: een mooi stadje in het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:07

Mijn pony staat op een pensionstal 10 minuten met de auto van mij vandaan zie www.gravenmate.com

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:30

Op een manege, kleine 20 minuutjes met de auto. Met de fiets weet ik niet, heb ik nog nooit durven proberen *LOL* www.greupstables.nl sta ik Pling

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 19:58

mijn paardje staat in Friesland, das vanaf hier zo'n 2,5 tot 3 uur rijden

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 17:18

mijn pony staat bij iemand thuis,
stallen (2) gemaakt in de garage ,
met uitloop stal naar de wei.
is 10 min met de brommer van mij vandaan, dus PERFECT !

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:40

Mijn pony staat op de manege, gelegen aan de bosrand, met binnen- en buitenbak Haha! en maar 10 minuutjes fietsen van hier.

Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:57

Mijn pony staat bij mijn vaders vriendin Lachen
Doei,
[naam]

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:49

mijn pony had ik eerst bij m'n werk staan. Dit was helemaal gratis. nu staat hij samen met mijn paard bij iemand thuis. 15 min. fietsen van m'n huis.