2ehandstrailer kopen; waar op letten?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

maaike_vdv

2ehandstrailer kopen; waar op letten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-03 00:51

Een van de belangrijkste dingen bij een 2ehandstrailer lijkt mij de bodem. Maar waar moet je nog meer opletten?
En wat is een redelijke prijs vor een 2ehands 1,5paardstrailer? Hij hoeft echt niet mooi of nieuw te zijn, zolang hij maar rijdt en veilig en betrouwbaar is.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 11:25

probeer de zoekfunctie eens. Een maand of wat geleden zijn er veel topics geweest over dit onderwerp. Succes met je zoektocht!

Achilles Spr. B+20 Dr. L1+21 L2+17 M1+2!!
Olivius Dr. L2+15 M1+13, M2+15, Z1+10, Z2+2, promotie naar P-paard!!!

nastyexplosive

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 17:49

Hoi Maaike,
Ik weet niet of je al een tweede hands trailer op het oog hebt, maar anders zou ik eens gaan kijken bij het bedrijf Impex (trailers en aanhangers) in Eelde. Zij verkopen ook tweedehands trailers van allerlei merken en geven goed advies. Ze bouwen daar ook zelf trailers (onder het huismerk Impex) en hebben daar dus allerlei technische mensen rond lopen die alle gebruikte trailers nakijken en dingen vervangen voordat ze de verkoop in gaan. Dat lijkt me toch iets veiliger dan bij een particulier, die hebben er gewoon minder verstand van. Zo ken ik iemand die zijn trailer te koop aan bood en zei dat de bodem verrot was, maar dat de wanden (ook van hout) zeker weten wel goed waren. Maar dat had hij dus fout, ze bleken ook verrot. Voor het zelfde geld koop je een "stukke" trailer.
Succes, Petra

TK: Cavallo Pirouette kalfsleren laarzen met brede kuit *nieuw* http://www.bokt.nl/markt/ad/34070/tk-ca ... kuit-nieuw
TK: Gore-Tex regen jas+Lumberjack schoenen http://www.bokt.nl/markt/ad/34067/tk-go ... k-schoenen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie