ervaringen/adresjes voor ruitersportvakanties?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sophie18
Berichten: 183
Geregistreerd: 12-09-02

ervaringen/adresjes voor ruitersportvakanties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-03 17:45

hoihoi,

ik zit te bedenken wat ik in de zomervakantie eens zal gaan doen, en daarbij heb ik ook gedacht aan een ruitersportvakantie in het buitenland. vorig jaar heb ik dat in nederland gedaan en dat beviel heel goed maar ik wil dit jaar in de zomer zo veel mogelijk weg uit nederland.

wie heeft er ervaringen met rijden in het buitenland en/of weet een leuk adresje? het mag echt overal zijn: ierland, zuid-frankrijk, amerika...

aangezien ik hoogstwaarschijnlijk in mn eentje ga, ben ik op zoek naar iets dat een beetje georganiseerd is als een kamp met mensen van mn eigen leeftijd of een stukje ouder (zo heb ik ook nog eens wat aanspraak), goede mogelijkheden tot buitenrijden maar ook een soort dressuur-trainingskamp lijkt me best cool.

ik ben zelf ook op internet aan het kijken, maar tips ed zijn bijzonder welkom.

bedankt, sophie


nastyexplosive

Berichten: 281
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:51

Haai Soof,
Ik hoop voor je dat er wat mensen met goede tips zijn, want dan wil ik misschien ook wel mee. Alles beter dan Salou!
En ik ben ook beetje aan het kijken op internet, maar tot nu toe nog niet echt iets gevonden.
Zie je maandag!
-xxx-petra

Ervaren Bijrijder/Grondwerker gezocht voor Arabische Diva: https://horsify.com/nl/26048-arabische- ... rondwerker

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:05

kijk eens bij:

www.reiterreisen.com

www.pferdreiter.de

www.timeout-reizen.nl

www.urlaubspferd.de

www.terra-natura.nl

www.horseholiday.com

Ga naar de sites en vraag de brochures aan!!

Vooral de duitse firma's weten wat paardrijvakantie's zijn Kwijl
Je hebt wel een paar dagen nodig om die duitse gidsen door te bladeren maar dat is alleen maar leuk Clown Haha! .

Ik geloof dat de eerste 3 organisaties samenwerken dus altijd iemand die je in het nederlands te woordt staat.

Bij de onderste heb ik tot 2x toe mijn ijslandse reis geboekt.

Succes met zoeken Haha!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 14:13

je kan ook naar www.penny.nl gaan en daar staan ook veel en mooie vakanties in.
nou veel succes.

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

ikke

Berichten: 37524
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 14:39

Mooi adresje? kijk op www.fivesaints.com dat ligt van god en de wereld verlaten ergens in zuid-Wales. Als je er een dag voor uittrekt om er te komen vanaf de boot, dan moet je flink doorrijden om het te redden.
Het is een hele eenvoudige boerderij met een paar, hele goeie, paarden en ponies en eten gewoon in de keuken aan tafel. Een tip: begin niet tegen de kok over techniek want dan ben je de eerste paar uur onder de pannen *LOL* *LOL*
Ik ben er geweest, dus als je details wil, PB even.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

sophie18
Berichten: 183
Geregistreerd: 12-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-03 17:01

dank je allemaal voor de goede aanbevelingen, vooral portugal trekt mij erg omdat bij alle bestemmingen die ik daar gezien heb er een goeie combinatie is van dressuur & buitenrijden! (daar betaal je dan ook wel voor, goedkoop is het nml niet.) bovendien gaat mijn vriendje dit jaar op vakantie naar portugal, dus misschien valt een en ander te combineren.
ik bn nog steeds driftig op zoek, dus alle suggesties zijn welkom!
groetjes

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 17:30

Ik weet wel een leuk adresje, maar het is wel ver weg( australie). Ik rijdt zelf dressuur, maar dit is eens wat anders, super leuk!!!!! Ik vergeet deze ervaringen in ieder geval nooit weer. Je kunt op de volgende site kijken: http://www.mountaincattle.com.au

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Arlette1991, ComscoreBot, Fudge, Iris94, Plonspony, rocky_1995, Sjors050, turtlelito en 166 bezoekers