iemand nog een P&S uit het jaar....

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Biertabje

iemand nog een P&S uit het jaar....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-03 21:34

1999???? en dan rond maart?
ik ben de mijnes kwijt, en ik sta in dat blad met een foto
(geen vrolijke foto Tong uitsteken )xxx

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 23:12

Volgens mij moet ik die wel hebben, welk nummer zoek je precies?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-03 23:45

oh geen idee! rond maart is het! gaat over het indoorkampioenschap van de KNF springen! ik heb ene blauwe trui aan op een C pony! hele stomme foto(sta op de achtergrond hoor)

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 09:16

Ik zal ook even kijken in mijn antieke stapel P& S Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 10:48

Ik kijk vanavond ook wel even, heb toevallig net een hele oude stapel liggen...die zou ik doornemen en nuttige dingen en plaatjes voor clubblad eruit halen, de rest wegggoooien...

Dus als jij er bij zit met je blauwe trui en de C-pony, mag je die wel hebben...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-03 11:45

oh echt super gaaf hoor!!!!!!!ik sta er heel boos op haha! weet niet meer wat er in de tekst staat! naja mijn naam is Tabitha Verburg, pony Arenda, 3e van Nederland M springen, blauwe trui. ben te groot voor me C pony(was ook me laatste wedstrijd voordat ze verkocht werd) zwarte rijdbroek(jaja dat hadden wij toendertijd nog) pony is donkere vos
nummer is was geloof ik M de Jong

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 11:33

Ja ik heb het nummer gevonden. Je wordt in de tekst niet genoemd. Moet ik de foto voor je inscannen?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie