dierenhealthplan.nl wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moniekk

dierenhealthplan.nl wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 16:02

Hoihoi,
Ik heb wat problemen met mijn paard, eczeem, koliek enz.. nou word er gezegt dat het gezocht moet worden in de wei (is t gas wel goed enz..)
nou gaf mij iemand deze link www.dierenhealthplan.nl voor een consult.
om dus advies te krijgen over de wei hoe t wel en niet moet en de klachten zoals eczeem, koliek enz moeten dan verdwijnen
heeft iemand ervaringen met dit bedrijf?
t kost namelijk veel geld en daarom wil ik eerst graag de ervaringen van mensen weten..

Dani_

Re: dierenhealthplan.nl wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:38

Geen ervaring, wel heeeel nieuwsgierig, daarom even een STIP!

Ik ken de link al een tijdje en het klinkt interessant allemaal. Maar dat er geen 'wie zijn wij' pagina bij zit is voor mij al een reden niet bij ze aan te kloppen eigenlijk.

Bij wijze van spreken overigens.. Heb zelf geen problemen namelijk Haha!.

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:27

Hello,
Nou ehm ik wel! Mijn zusje nog eerder maar ja die woont nog thuis. Zij had mij al verhalen verteld over dhp.nl en hoe de stijve achterhand van haar paard verdween. Maar ja mijn paardje(Easter) had eigenlijk helemaal geen klachten, so why bother?
Tot enkele maanden geleden. Zij kreeg allemaal klachten en ik had een abonnement op de dierenarts. Lynn( Zussie) zat al constant te hameren dat ik dhp moest inschakelen, maar ik ben( hoe zeg ik dat netjes) Stronteigenwijs:P
Mijn zusje woont nog thuis en pa en ma betalen de kosten wel, maar ik moet zelf alle kosten betalen voor Easter. Maar ja, dierenarts is ook niet gratis en de klachten van Easter werden slechts tijdelijk verholpen. Dus ging ik voor de grote aanpak. Mirjam4 hier op het forum zou ook een consult aanvragen, dus had haar nog benadert maar geen reactie. Ik balen want ik kijk graag de kat uit de boom:P
Maar we hebben het hier wel over een levend dier. Ik heb er voor gekozen dat ik een paard wilde, dan moet je daar niet alleen tijd en energie insteken, soms moet je ook een investering qua geld doen. Dus ik tóch de stap gezet en een afspraak gemaakt. Nou, super! Ben nu 5 weken verder, en ze ziet er zóó geweldig uit, enne geen dates meer met de dierenarts( wat ik niet betreur). Ik zal eens uitzoeken hoe je foto's moet posten hier:D kan ik het laten zien. Dus ja, ik heb er erg goede ervaringen mee! En Dani62, wat jij zegt over de 'wie-zijn-wij' pagina ben ik het helemaal mee eens! Dan voelt het toch vertrouwder! ( Maar het zijn hele aardige mensen hoor;))
Groet!
Margo

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:28

Ik wil voor de helft wel komen kijken Haha! Haha! Haha!

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:02

Voor de helft?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:03

van het geld wat hun vragen Knipoog

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:12

Ok dus jij hebt ook 20 jaar ervaring met paarden en weidebeheer, een eigen graslandkalender ontwikkelt voor de paardensector, diverse opleidingen gevolgd zodat jij mij kan garanderen dat jij een adviesrapport kan schrijven dat mijn paard beter wordt ipv naar de kloten gaat? Sorry hoor ik wordt hier HEEL ERG kwaad om! Wij hebben het hier over een levend dier. Easter is mijn alles! Dankzij dhp is Easter volledig in balans, iets wat ik maanden terug niet had durven hopen! Ik heb geld geinvesteerd in de gezondheid van Easter, en dat scheelt mij een hoop geld bij de dierenarts en ze is gelukkiger dan ooit. En trouwens, zij zijn al in staat correct nederlands te gebruiken. ZIJ( niet hun) wel!
Sorry hoor, dit maakt me erg boos...
Margo
Laatst bijgewerkt door Margo0tje op 26-06-08 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:15

deze mensen hebben je niks meer of minder verteld wat elke andere paardenhouder je kan vertellen Lachen echt..

en ik heb inderdaad meer dan 20 jaar ervaring met paarden houden Lachen Lachen

maar het is niet zo bijzonder wat hun doen hoor, grassoort bepalen, grondsoort bepalen...... paard bekijken Lachen

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:18

O jawel dat hebben zij wel! Zij hebben een persoonlijk advies rapport geschreven voor mijn paard en guess what: het werkt!
En elke andere paardenhouder? Heb je al eens gezien wat voor rotzooi hier over het forum over en weer gaat? 70 procent is onzin! Ik heb weet ik hoeveel paardenhouders gesproken, en allemaal zeiden zij iets anders. Ik kan alleen maar mijn ervaring delen, Easter is gezond nu dankzij hen, en dat hebben die paardenhouders nog niet weten te presteren met hun zogenaamde adviezen!
Margo

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:19

dat is helemaal fijn voor je Haha! ben ik heel blij om Lachen

maar ik blijf er echt bij dat een goede paardenhouder je ook had kunnen helpen Lachen

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:23

Nou heb meerdere gesproken en allemaal wat anders en allemaal onzin. Alles gebaseerd op vage 'feiten'. Dhp baseert alles op onzoeken, opleidingen etc. Maar ga mij niet meer verdedigen. Ik weet dat de meeste paardenhouders als een kip zonder kop werken, en dan vertrouw ik liever mensen die er echt iets van af weten. Ik heb gelukkig de ervaring door een gezond paard te hebben nu. En hiermee sluit ik t af met je, want we komen toch geen steek verder.
Margo

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:24

wat jij wil Lachen Lachen ik ben blij dat je er baat bij hebt gehad! Lachen

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:34

KiWiKo schreef:
deze mensen hebben je niks meer of minder verteld wat elke andere paardenhouder je kan vertellen Lachen echt..

en ik heb inderdaad meer dan 20 jaar ervaring met paarden houden Lachen Lachen

maar het is niet zo bijzonder wat hun doen hoor, grassoort bepalen, grondsoort bepalen...... paard bekijken Lachen

Als dat waar is wat jij nu verkondigd dan was het niet nodig een welzijnsonderzoek te starten: ik praat hier over het onderzoek wat in opdracht van het ministerie LNV is gestart om te kijken hoe het gesteld is met de paarden in Nederland. Conclusie van dat onderzoek: er is ontzettend veel te verbeteren JUIST omdat velen zoals jij reageren.
Paardenhouders in Nederland die over veel kennis beschikken over ALLE zaken??? Laat me niet lachen..... Lees het rapport zelf maar, is op te zoeken via google. Maar ben bang dat jij er niet veel van snapt....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:35

ministeries staan bekend om het feit dat ze allerlei dure nutteloze en uiteindelijk compleet de plank misslaande onderzoeken laten doen Lachen

op ELK gebied Lachen

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:41

KiWiKo schreef:
ministeries staan bekend om het feit dat ze allerlei dure nutteloze en uiteindelijk compleet de plank misslaande onderzoeken laten doen Lachen

op ELK gebied Lachen

Dit antwoord bevestigd hetgeen ik al dacht, je kan zo'n rapport niet lezen; of wat nog erger is, je wíl het niet weten...jammer

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:43

nee hoor......... tis alleen niet zo acrabedabra allemaal Lachen het is eigenlijk kinderlijk simpel Lachen je moet allen eea van grond, gras en natuur weten Lachen

en dat kan iedere boer je vertellen Lachen

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:47

een en ander? Ik denk dat je heel erg veel erg van af moet weten wíl je een gezond paard.
Margo

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:47

KiWiKo schreef:
en dat kan iedere boer je vertellen Lachen

En dat is niet waar, maar het heeft geen zin om je dat proberen bij te brengen; gaat er niet in bij jou.

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:49

Iedere boer kan dat wel vertellen madam x Tong uitsteken Alleen vertellen ze allemaal iets anders wat ze er zogenaamd van weten Tong uitsteken Sommige mensen hebben gewoon een klein denkraam.
Laatst bijgewerkt door Margo0tje op 26-06-08 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:50

zo'n site zegt mij ook helemaal 10 keer niks Clown net wat kiwiko zegt een goede paardenhouder kan je ook helpen en dan is het advies ook stukken goedkoper Knipoog (hoeveel kost zo'n consult eigenlijk?!)

veel problemen kunnen voorkomen worden door alleen zelf al kritisch te kijken naar de voeding van je paard... en bijv je ruwvoer te laten monsteren.

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:51

Ja en wat is dan een goede paardenhouder? Jullie?
Heb nog geen onderbouwd argument gehoord.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:53

alsejblieft geef je geld uit Lachen Lachen zal mij een zorg zijn.......... Lachen Lachen

ik denk alleen dat je je in de zeik laat nemen door aardige mensen met een leuke babbel Lachen want zo moeilijk is het allemaal niet Lachen

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:57

Haha. Nou bedankt;) Nee in jouw optiek is het niet moeilijk denk ik, want je wílt niet verder kijken.
Whatever, Want zoals je al aangaf, voor de helft van het geld wilde jij wel komen?
Margo

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:59

dat was een geintje Lachen jij denkt toch niet dat ik het land af ga reizen om onzin te verkopen he Lachen Lachen

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:02

En nu zeg je exact wat ik denk:) Dat je onzin verkoopt:) In tegenstelling tot dhp.