aan de moderator

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 15:14

waarom is mijn vraag van de feldenkreiss hier verwijderd? Kusje Kusje Kusje


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 15:40

Omdat dat geen vraag was, maar een verwijzing naar een bericht bij Medisch.

Het is daarnaast ook wat dubbelop om een bericht over hetzelfde onderwerp bij twee forums te hebben staan, dus ik heb jouw bericht bij Vraag-maar-raak verwijderd.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 12:00

misschien is het een idee om mensen van wie je een bericht verwijderd of verplaatst even een pb'tje te sturen daarover?

Liefs,
B

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 21:35

Bedankt voor de tip Tender! Was ook de bedoeling, maar de server ging er ineens uit op m'n werk, dus dat ging toen niet meer... Maar normaal doe ik dat altijd wel. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 21:52

Foei Karin *Mayo wijst met een bestraffend vingertje*

*LOL* Haha! *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 12:36

Hmm, doe ik eigenlijk nooit.. Nogal veel werk Knipoog

Maar ja, als mensen nadenken voor ze iets plaatsen wordt hun topic als het goed is niet verwijderd of verplaatst.. En als je je topic ineens kwijt bent is er de Zoek functie nog altijd Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 12:41

Maar Bart het is wel zo netjes om de mensen ff te laten weten als je iets hebt verwijderd of verplaatst. Ook al kost het veel moeite een privebericht is zo getypt. En niet iedereen is op de hoogte van de regels van bokt. Dus staat het wel heel raar als ze ergens een berichtje hebben geplaatst en deze is opeens verplaatst. Ze weten dan toch ook niet meer waar ze moeten zoeken.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 12:46

jep en met al die nieuwe mod. kan er ook weleens een foutje gemaakt worden doordat ze nog niet helemaal weten wat nou precies dubbelposten is en niet (zoals hier dat het in een andere berichtsvorm,nieuwe spelling Knipoog wordt gezet). Dus dan kun je het toch gewoon navragen? Enb als je gewoon een PBtje krijgt is het helemaal duidelijk en hoef je niks te vragen. En bokt wordt steeds groter dus niet alle mensen snappen de 'regels' hier.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:47

en bart, nu heb je nog maar 1 forum, dus die moeite valt vast wel mee want je delete er echt geen 100 per dag! Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 18:27

hé, en welk forum is dat dan? (hèhèhè Femke heeft plannetjes Knipoog )

Ik vind ook dat je best iets zegt aan de mensen wanneer je een bericht weggooit. En... je mag er ook de spellingsfouten uithalen hoor Knipoog
Fem

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:05

Citaat:
Op 2001-06-25 18:27, schreef visje:
...je mag er ook de spellingsfouten uithalen hoor...


Hihi, ik zou niets liever doen. Heb niet voor niets Nederlands gestudeerd en ben gek op spelfouten verbeteren. Maar als ik daaraan zou beginnen, had ik een dubbele dagtaak aan mijn moddereetschap... *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:32

og ich fint ty chpellingsvoude ni so erch , corune taor on dege wol se verbederen, dja dis mor woor je jezelv med dezig huot.

greodjesch

peidernja Haha!

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 10:54

nou zal zelf dan maar eens reageren.
ten eerste; moet ik tot mijn schande erkennen,neerlandicus te zijn,maar daar letten jullie niet op he? Party!!
ten tweede; ik had het tweede berichtje geplaatst omdat ik het eerste mijn inziens op het verkeerde forum had geplaatst,op medisch,en ik was in de veronderstelling dat ik het op een ander forum moest plaatsen.
Dat was mijn gedachten gang, sorry voor al die overlast die ik tot op heden hebt veroorzaakt.

zoek zoek zoek de fout zoek de fout Vork Vork *LOL* *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 110 bezoekers