Kouwe handen met rijden :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:12

Hoe duur waren die handschoenen van mountain horse dan?

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 17:23

Wat erg goed helpt is de handschoenen al aan te doen voordat je naar buitengaat. Dan zijn je handen al warm in de hanschoenen en blijven ze ook warm. Als je koude handen in handschoenen stopt, worden ze nooit meer warm.

Ik heb 2 lagen handschoenen over elkaar. Een dun paar magic gloves en daarover nog fleecehandschoenen met van die ribbeltjes.
Geen koude handen voor mij!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 21:33

Een paar gewone gebreide handschoenen en daarover leren rijhandschoenen... En toch na een buitenrit nog kouwe handen hebben

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 22:26

Ik rij vaak gewoon niet met handschoenen. Dat wil zeggen als het boven 0 graden is Lachen . Onder het nulpunt draag ik gewone handschoenen ( Die je ook in de stad draagt en op de fiets ). Ik heb even geen geld voor rijhandschoenen en ik heb geen last van die handschoenen met rijden.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 23:36

Ik heb ook altijd van die onwijs koude handen, vanmiddag nog. Heb equipage handschoentjes en dikke br's, maar rijd eigenlijk t liefst zonder. Die equipages zijn een soort rubber waarbij ik het gevoel heb dat t nog kouder is als zonder handschoenen.
Vanmiddag dus testen, geen handschoenen aan gedaan. Ik voelde mn duimen niet meer, en de rest deed onwijs pijn. Heb toen even gereden, toen ben ik gaan stappen met lange teugel en mn handen heel laag zeg maar, maakte voor mn paard niet uit omdat die teugels zo lang waren. En toen werden mn handen toch lekker warm! Echt super! Die houd ik erin! Tong uitsteken