Ruiterscouting

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MarkKH

Ruiterscouting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 11:58

Hallo allemaal,

Ik ben pas vanaf september vorig jaar actief in de paardensport, vindt het erg leuk en ben inmiddels best fanatiek aan het rijden (bijrijpaardje, manegelessen, bij elkaar zo'n 3, 4 keer in de week)

Daarnaast ben ik ook al vele jaren actief binnen Scouting in Zeist, begonnen als jochie van 7 en nu al weer een jaar of 7 actief binnen de leiding...

Ik heb wel eens gehoord van verenigingen die deze twee hobby combineren, de zogenaamde ruiterscouting... Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? en hoe is dat dan georganiseerd??

Ben benieuwd...

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:41

Volgens mij zit in Arnhem een Ruiterscouting groep. Er staat altijd een soort ruiterkamp in het Pinksterkamp boekje bij ons. Je kunt ook allemaal insignes voor het paardrijden en verzorgen halen (zag ik in het insigneboekje) Ik denk dat je het best info kunt vragen via Scouting Nederland... Leek mij ook heel leuk toen ik fanatiek aan het Scouten was...

Dusi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 14:16

Owh, wat jammer dat ze die bij ons niet hebben. Lijkt me perfect voor mijn zoon. Ik wist niet dat die bestonden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie