Adresje om dekens te wassen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Adresje om dekens te wassen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 21:21

Ik meen een tijdje geleden een post te hebben gezien van iemand die zijn wasmachine wel beschikbaar wilde stellen voor het wassen van dekens van andermans paarden tegen een bijdrage. De dekens van mijn verzorgpaardjes moeten gewassen worden en voordat de eigenaren van mijn verzorgpaarden hun eigen wasmachine ervoor gebruiken (wat ze niet al te fris vinden) wilde ik toch even informeren of iemand zich nog herinnert wie hier op bokt een wasmachine had waarin andere bokkers hun dekens eventueel mochten wassen.

Wie helpt me?

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 21:43

Probeer eens bij een stomerij. Bij mij op de manege gaan ze daar heen. Succes

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 22:12

idd gewoon een stomerij, de meesten werken samen met een wasserij en die hebben reusachtige machines, je kan daar trouwens ook dekens (opnieuw) waterdicht laten maken of laten herstellen, opnieuw voeren,...

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 23:21

http://www.dekens.tk . Deze Wasservice is van Bubbels hier op Bokt. Ze had ook al het idee om een online ruitersportzaak op te zetten en dit was een beginnetje/oefening. Ze werkt vanuit Nieuwegein.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 00:08

in Lage mierde zit ook een dekenwasserij die ze ook meteen kunnen maken als er scheuren ofzo in de dekens zitten

als je meer wil weten, dan pb maar even

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-03 00:35

Ik bedoelde die van Bubbels inderdaad! Dank je wel voor je reactie! Ik zal eens kijken op haar website Lachen