Ponykamp gezocht voor 10 jarige zoon

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 10:08

paardje schreef:
van hazelhorst heb ik een slechter bericht gehad. er is een meisje naar huis gekomen zo Boos! vond ze het!


Kan altijd een keertje voorkomen maar ik heb er 7 jaar met minimaal 2 weken per keer (soms 3, 2 weken in de zomervakantie en 1 week in de herfstvakantie Bloos ) een geweldige tijd gehad en heb me als leiding ook uitstekend nog een paar jaar daarna op de Hazelhorst vermaakt Je kon altijd op de paardjes rijden die je leuk vond, er was onwijs veel afwisseling, je leert gigantisch veel op de Hazelhorst van paarden.
Ik heb nog op het laatste paard van Juliana gereden Haha! Het eten is voor ieder wat wils, slaaponderkomens zijn super netjes en schoon en ze hebben heerlijke paarden en pony's (da's toch ook wel het belangrijkste) geen afgeragte dieren maar goed verzorgd en waarop je ook nog buitenrijd, springt en dressuurles op hebt minimaal 2 uur per dag! Ik denk dat dat meisje gewoon een keer pech heeft gehad................

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 10:54

napoleon"]
[quote="paardje schreef:
van hazelhorst heb ik een slechter bericht gehad. er is een meisje naar huis gekomen zo Boos! vond ze het!


Kan altijd een keertje voorkomen maar ik heb er 7 jaar met minimaal 2 weken per keer (soms 3, 2 weken in de zomervakantie en 1 week in de herfstvakantie Bloos ) een geweldige tijd gehad en heb me als leiding ook uitstekend nog een paar jaar daarna op de Hazelhorst vermaakt Je kon altijd op de paardjes rijden die je leuk vond, er was onwijs veel afwisseling, je leert gigantisch veel op de Hazelhorst van paarden.
Ik heb nog op het laatste paard van Juliana gereden Haha! Het eten is voor ieder wat wils, slaaponderkomens zijn super netjes en schoon en ze hebben heerlijke paarden en pony's (da's toch ook wel het belangrijkste) geen afgeragte dieren maar goed verzorgd en waarop je ook nog buitenrijd, springt en dressuurles op hebt minimaal 2 uur per dag! Ik denk dat dat meisje gewoon een keer pech heeft gehad................
[/quote]

zou kunnen, maar als ik een filmpje zag........... nou ze mochten eindelijk (in de beste groep) over een heuvel in galop! dacht ze: nu komt er tenminste iets leuks, maar nee een middengalopje over een ienieminie heuveltje en dat was het.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 12:21

paardje schreef:
zou kunnen, maar als ik een filmpje zag........... nou ze mochten eindelijk (in de beste groep) over een heuvel in galop! dacht ze: nu komt er tenminste iets leuks, maar nee een middengalopje over een ienieminie heuveltje en dat was het.


Grappig, ik weet de situatie, misschien is ze zich rot geschrokken.............
Elk jaar is het namelijk hetzelfde grapje wat Fred (de eigenaar) maakt, namelijk in de gevorderden groep roept hij heel hard:"Jongens ziet iemand een zweep liggen?" iedereen kijkt dan naar beneden en vervolgens scheurt Fred met zijn paard het zandduin op *LOL* Uiteraard gaan alle paarden achter die van hem aan en soms valt iemand er dan weleens af. Ik moet zeggen dat hij dit alleen met de gevorderden groep doet met de andere groepen rijdt hij een andere route, iets minder heuvelachtig...... het is niet onverantwoordelijk maar wel ontzettend grappig

Trouwens als dat het enige was wat ze niet leuk vond vindt ik dit meisje niet echt objectief!

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 16:50

Ik vond die buitenrit over het zandduin juist et leukste..maar jah das natuurlijk haar mening he dat ze et niet zo leuk vond...

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 19:18

napoleon"]
[quote="paardje schreef:
zou kunnen, maar als ik een filmpje zag........... nou ze mochten eindelijk (in de beste groep) over een heuvel in galop! dacht ze: nu komt er tenminste iets leuks, maar nee een middengalopje over een ienieminie heuveltje en dat was het.


Grappig, ik weet de situatie, misschien is ze zich rot geschrokken.............
Elk jaar is het namelijk hetzelfde grapje wat Fred (de eigenaar) maakt, namelijk in de gevorderden groep roept hij heel hard:"Jongens ziet iemand een zweep liggen?" iedereen kijkt dan naar beneden en vervolgens scheurt Fred met zijn paard het zandduin op *LOL* Uiteraard gaan alle paarden achter die van hem aan en soms valt iemand er dan weleens af. Ik moet zeggen dat hij dit alleen met de gevorderden groep doet met de andere groepen rijdt hij een andere route, iets minder heuvelachtig...... het is niet onverantwoordelijk maar wel ontzettend grappig

Trouwens als dat het enige was wat ze niet leuk vond vindt ik dit meisje niet echt objectief!
[/quote]

ze is niet geschrokken, maar vond het maar saai! er was nog veel meer wat zze niet leuk vond (waaronder de begeleiding), maar ze vond dat er maar "sloompjes" gedaan werd voor de hoogste groep.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 19:30

ik ben zelf een keer naar de hoeve in elst geweest, en de daarop volgende 2 jaar in heijen(bij boxmeer/nijmegen)geweest bij manege bergemo, ik vind bergemo stukken leuker. bij de hoeve hebben we maar 1 buitenrit gemaakt. bij bergemo bijna elke dag! kijk maar es op: www.bergemo.nl

en dit jaar ga ik weer naar bergemo Pling

Charaz

Berichten: 24314
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:03

Ik ben niet bij Liberty op ponykamp geweest, maar heb wel de bak, kantine en stallen gezien. En het is daar mooi. Als ik ooit nog eens toevallig tijd en geld over heb ga ik er zeker heen! Verder lijkt me wat ik over hazelhorst hoor, dat ook wel een leuk ponykamp.

monteaura
Berichten: 1477
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:55

Reem schreef:
Toen ik wat jonger was, ging ik altijd naar hoeve la marotte. Het is daar echt super leuk! Je rijd elke dag een uurtje in de bak en een uurtje buiten. Verder ga je vaak zwemmen, spelletjes doen en dropping. s Avonds is er altijd 'Het verhaal' Elk jaar een ander verhaal. Je gaat dan s avonds met alle kinderen naar het bos en daar is dan de leiding en soms een aantal kinderen aan het 'spoken'en soms zelfs te paard.
Hoeve la marotte is echt een geweldig ponykamp, ik ging er vroeger zelfs alleen heef, je kwam er altijd wel iemand leuk tegen. Haha!


Supertof idd! Echt één grote aanrader! Zelfs als je er alleen heen gaat maak je altijd bergen vrienden, de ponys zijn heel vriendelijk, door het bos rijden is heerlijk, 'Het Verhaal' is zooo leuk en de leiding is nog wel het leukste!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:53

Oud topic Knipoog

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:59

Dit topic is meer dan een jaar oud, ik denk dat de ts dus niets meer aan adviezen heeft, vandaar een slotje.