welke deken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

welke deken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 10:20

Ik ga dus morgen of zaterdag even naar divoza om een waterdichte deken te halen, maar nou weet ik niet wat ik het beste kan doen:
een rambo turnout (die wil ik zowiso, maar de vraag is waneer, nu of in augustus.. Het is alleen nu zo dat de winter al weer bijna voorbij is en dat ik m misschien maar een maandje nodig heb en dan kan ie dus weer een paar maanden de kast in..)
Of een rambo turnout lite, een deken met alleen lichte voering wel waterdicht. En dan is er nog een iets zwaardere uitvoerig van de lite en die is met 200 grams vulling.

Dus nu is de eerste keuze die ik moet maken, of de winterdeken of een voorjaar/najaars deken. En als ik kies voor de voorjaar/najaar welke dan? die met lichte voering of 200 grams vulling? (en ik wil dus beide dekens toch hebben, maar dan is dus de vraag wanneer welke en de keuze tussen de rambo lite en de rambo met 200 grams vulling)

maar eigelijk heb ik al besloten de winterdeken in de herfst te halen en nu een van die andere 2, want die moet ik dus zowiso ook al hebben vóór de volgende winter en de natte dagen. (maar als jullie denken dat ik eerst beter de winterdeken kan kopen.... tell me en waarom?)
En natuurlijk kiezen tussen de 2 vj/nj dekens!! (+ argumenten waarom! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 17:40

idd. Maar zelf weten !