Vraagje voor alle bokkers met eigen paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 19:04

Ik wilde perse een paard, dus ik vind dat ik er dan ook maar voor moet zorgen. Ik heb wel eens een dag dat ik echt niet kan (laat uit en repetitie leren bijv.), maar dan doen m'n ouders Sevin. Gelukkig staat ie aan huis, dus dat scheelt weer kwa tijd.
Ik vind het niet erg om 's avonds wat minder dingen te ondernemen, ik vind die knol veel leuker!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 20:52

Ik zit nog op school, al heb ik het soms best druk, ik maakaltijd tijd voor m'n paardjes vrij.
Ik wou een tijd geleden graag paarden, dan zal ik ook mijn verantwoordelijkheden hebben.

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 21:00

Ik hen twee eigen paardjes en idd de verzorging kost een hoop tijd. Ik heb het geluk dat ik alleen mijn studie heb en daarnaast niet werken moet om de dieren te bekostigen. Tijd heb ik niet veel over. naast de paarden spreek ik nog wel regelmatig met vriendinnen af maar een andere hobby zou ik er moeilijkbij kunnen hebben (en dan bedoel ik iets waar je bv eens per week een avond aan besteedt).

kenomaxbe

Berichten: 380
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: melle belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 22:16

Ik werk 40 u per week maar woon gelukkig maar 5 min van mijn werk. De paardjes staan thuis, dat scheelt ook weer wat in tijd. Alle vrienden zijn paardenmensen, dus combineer ik mijn sociale contacten met een gezamelijk ritje. Het is vooral een kwestie van organisatie, maar het loont de moeite en je krijgt er enorm veel voor terug !

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 23:18

Tsja ik heb amper tijd voor andere dingen, idd werken tot 5 uur, eten, naar stal, slapen en in het weekend shows, wedstrijden, bosriteen , trainingen showteam enz. En dan heb ik misschien nog ergens een gaatje over voor familiaire verplichtingen. Tsja mn familie hefet er al mee leren leven en mn vriendje is net zo gek van mn knollie als mij, dus dat zit ook wel snor.
Ik heb 1 avondje in de week vrij, dan doet Denise (YouKnowWho) Tjo, en kan ik ook eens tv kijken ofzo, hihih
Viv